Vad i julklapp till svärföräldrar?
Har ingen aning om vad jag ska köpa till dom i julklapp.. De är skiljda så går inte å köpa nåt tillsammans. Nån som har nåt förslag/förslag snälla...??
Har ingen aning om vad jag ska köpa till dom i julklapp.. De är skiljda så går inte å köpa nåt tillsammans. Nån som har nåt förslag/förslag snälla...??
Min pojkvän och jag köpte en polotröja till hans mamma och en keps/mössa till hans pappa.. En halsduk kanske är en bra idé också? Eller något från Duka/Cervera?
vi har gjort kalendrar m barnen som alla mor o farföräldrar ska få, brukar uppskattas.
Någon mysig kofta att ha på vintern?
En skjorta åt svärfar? Men det kanske är svårt med storlekar.
En korg med en massa godsaker i. Frukt, korv, ostar, choklad, blommor och ett gott vin eller cognac eller likör eller ngt sådant. (OM dom nu dricker alkohol? Annars så kan man ju lägga i saftglögg eller matlagningsvin).
En bok
CD-skiva
Fina champaigne-glas (stavn?).
Mystofflor
En super-rakhyvel med aftershave.
En fin parfym...
Jag har köpt sällskapsspel och ljuslyktor. Jag köpte spelet Svensson frågar, Svensson svarar eftersom de heter just Svensson i efternamn
Vi ska ge bort en upplevelse istället.tyckaer det är svårt att köpa till svärföräldrarna å även till mina egana..så vi ger dom en varsin billjet till musikalen Cabaret i Göteborg å så får dom åka tillsammans..tack å lov så tycker dom om varandra.