• Duttelina

ngn mamma i sundsvall som vill låna/hyra ut sin liggvagn i 5 dagar?

Ska flyga till Sundsvall i 5 dagar ensam med min dotter och skulle vilja slippa att krångla med hela stora vagnen. Någon vänlig själ som har en vagn att låna/hyra ut? Har ni ett babyskydd till bilen oxå blir jag ännu gladare!!

• Svar på tråden ngn mamma i sundsvall som vill låna/hyra ut sin liggvagn i 5 dagar?
  • Duttelina

puffelipuffpuff... någon?

• niiina

Tyvärr inte. Hade jag bott i Sundsvall så hade jag hjälpt till men nu bor jag i Gbg så du får komma hit istället närå..
    Hjälper till att putta upp tråden iaf

• HelenaG

Bor inte i Sundsvall tyvärr men babyskydd kan man hyra hos de affärer som säljer sådana..

• Fido

Nån sundsvalling måste väl finnas här! *puff*

• fofffoffzoom

Hjälper till att puffa...

• Tin o Trolls mamma

På barnbutiker kan man hyra babyskydd i alla fall.. Syrran ska vara hos mig i en vecka och hon hyr ett babyskydd hos Lekia, en vecka för 75:-

Ekorren.

• Duttelina

Tack alla för puffarna, men verkar inte finnas någon sundsvalling här... Tack för tipsen om babyskydden iaf. Blir väl till att packa med sig hela alltet!

• kixan

Duttelina: Sy en sjal istället så slipper du vagneländet. Jag var i Sthlm med Alma i en vecka när hon var 15 månader och hade "bara" med mig 2 sjalar, det gick hur bra som helst.

• Bebis

Tyvärr måste jag använda min vagn sjäv varje dag men gå in i sundsvallstråden som finns under vänta barn o övrigt o fråga där!

• FruSöderström

kan du inte gå in på blocket och söka på barnvagnar sen maila och höra om någon är intresserad av att hyra ut den i 5 dagar? Det var det enda som slog mig. Dom flesta som sitter här vill nog ha sin vagn på dagarna. Du kan ju kolla på köp och sälj här oxå.

• Dinturiel

Bor inte heller i sundsvall, men undrar hur det går før dig?

• nallephu

hej på barnens hus i birsta kan man hyra vagn för inte så stor summa pengar vet inte om dom har baby skydd som man kan hyra men du kan ju alltid fråga Anna

• katho

Hej! En Sundsvalls-bo här. Dessvärre kan jag inte hjälpa dig med varken vagn eller babyskydd. Har en liten kille som sover i vagnen varje dag - så den använder jag varje dag. Babyskyddet används också minst några gånger i veckan; nu i december fler gånger än vanligt. Ska åka bort nu över helgen och nästa vecka / helg får vi besök vilket betyder att vi har planer att åka ut med bilen och efter det blir det full rulle i två veckor eftersom mannen fyller jämt *suck * Tycker idéen om annonser på blocket var bra och att man kan hyra vagnar på barnens hus i birsta var ju bra att veta! Lycka till! Hoppas att du får napp.

• Duttelina

Tack alla för tipsen! Hyrde ett babyskydd (bara 50 och använde bärselen. Ryggen gick av men mysigt var det!

Svar på tråden ngn mamma i sundsvall som vill låna/hyra ut sin liggvagn i 5 dagar?