Kläder till julafton?
Jag behöver lite hjälp med dotterns kläder till julafton.
Jag har fortfarande inte hittat någon fin klänning som hon kan ha. Vart har ni köpt klänningar till era döttrar?
Jag behöver lite hjälp med dotterns kläder till julafton.
Jag har fortfarande inte hittat någon fin klänning som hon kan ha. Vart har ni köpt klänningar till era döttrar?
Måste dom vara röda?
Nej absolut inte.
Jag köpte den skotsrutiga klänningen med inbyggd vit blus under på kapp ahl och svarta lackskor på skopunkten. Billigt och bra
Dom har en jättefin klänning på KappAhl som är lila med Mimmi på.
Exit har väl en del söta kläder nu till jul? Har själv en kille så jag är inte så hajj men ville försöka iaf.
Jag köpte en jättefin vinröd klänning på Lindex. Har sätt jättefina på H&M också.
Vill du ha kjol finns det jättefin svart "finkjol" på Lindex.
Till den kan man ju ha svarta glittriga strumpbyxor och en fin topp.
hm jag tror inte att jag har sett den rutiga klänningen från kapp ahl men det låter ju som något. ska iväg idag eventuellt så då får jag kika på den :)
Ja den svarta kjolen har jag satt. Super fin och väldigt praktisk. Men när jag skulle köpa den så var det tyvärr slut. Kikade lite eter den i helgen när jag var iväg och handlade men hittade den tyvärr inte.
Jag beställde en röd klänning med vit body och röda strumpbyxor på Josefssons tror jag.
Den var typ slut på flesta hittade den på vår lokala ute hos oss, inne i centrala stockholm var det svårt med storlekar. Fanns en 50 kvar. Så vet inte om de finns.
ja det blir lätt så när man är ute i sista minuten
Lite tråkigt men skor var lättare för de fanns masor vilket var skönt
(var ute i november kan jag tillägga så var inte sista minuten men hemskt ändå)
Har ni några tips om vad jag kan sätta på min 7-månaders kille??
Kärnan fanns läckra kostymer på lindex igår Både heldress och body med frackliknande mönster
Rossan - jag har också köpt en brunrandig body från Lindex med bruna velourbyxor till. det är ju snyggt men lite mer causal. Men vi brukar inte har kostym på julen i vår familj.
Jag ´var på Lindex och köpte till min dotter en röd sammetskjol och vit farfarsblus. Det är av märket FIX och det finns väst och långa byxor i samma märke.
Jag hittade ingen klänning till min dotter som
jag ville ha och om jag såg något så var det slut i hennes storlek.
nej december love jag menade inte att det var du som var ute i sista minuten utan jag syftade på mig själv :)
nu är problemet löst, jag hittade en jätte fin klänning på lindex till dottern