• Becca78

Formel-1

Tänkte överraska min man med en resa till nåt land där vi kan titta på Formel-1, han e galen i denna (urtråkiga) sport, men vad gör man inte för sin älskling

Någon som har varit iväg på nåt sånt här? Eller har tips på land, hotel, lopp, priser??

• Svar på tråden Formel-1
  • Razzla

Åh.. jag ska kolla hemma om jag hittar adressen (sitter på jobbet nu).

Finns en jätte bra site där man kan köpa paketresor till helt humana priser. Då ingår hotell, mat och inträde till både tidsträning, kval och loppet. Vi har tittat på om vi ev ska åka till ungern eller tysklands gran prix.

• Twid

åhh! önskar att jag var din man just nu   F1 är det roligaste som finns!!!

jag skulle så gärna villja åka till monaco och se på F1!!! sjukt rolig bana!!någon gång ska jag det! får ta med mig min pappa för sambon delar inte mitt intresse för F1!

om du går in på www.formula1.com finns det olika paketresor! men vet att det ska finnas en svens sida oxå..men kan inte komma ihåg just nu va den heter..

lycka till!!

• Master J

Ett annat alternativ som han garanterat skulle gilla är LeMAns i juni. Frankrike när det är som bäst. Folkfest i 2 veckor, allt för motornörden och dennes till synes ointreseraden flickvän.
    PS. Även du kommer ÄLSKA LEMANS.

• Dagotto

Ungerns GP brukar vara välbesökt av svenskar, främst för att det förmodigen är den billigaste tävlingen att besöka.

• Halvandra

Hej, vet inte om du redan hunnit bestämma dig TS, men jag och min sambo har varit på F1 två gånger. Vi var på Frankrikes GP när vi bilade Europa 2000 och för två somrar sedan var vi på Tysklands GP i Hockenheim. Nu har de inte längre något lopp i Hockenheim men däremot på Nürburgring i Tyskland.

Ska man bila ner så är Tyskland att rekommendera (nära och bra), men biljetterna är billigare om ni väljer Ungerns GP.

Vi köpte bara F1 biljetter via nätet och fixade sedan boendet själva. Det blev billigare än de paketresor vi hittade.

Ha det så kuuuul, F1 är verkligen en upplevelse! Vi hade 3-dagarsbiljetter och var på alla jippon i dagarna tre. Glad

• Fiffis

Monacos grand prix  helt klart

• MaybeBaby78

Jag vill rekommendera Monza i Italien. Kul bana och galna fans!

• zpeedzone

Jag ska själv ner till nürburgring i tyskland i Juli.
    Ska vara en rolig bana. & Det är en ROLIG sport

Svar på tråden Formel-1