• BimBim o Knorrans Mamma

Har du slutat röka med hjälp av Allen Carr`s sluta röka böcker???

Denna omröstning är enbart till för er som har läst eller håller på att läsa någon av sluta röka böckerna av Allen Carr.
    Har du inte läst nån av dom så ska du alltså inte rösta
    Vill se hur många som klarat det med hjälp av böckerna.
    Som förövrigt kan rekommenderas.
    (¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 25 ♥ ¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 17:03:31:
    Denna tråd kan oxå användas till att diskutera dessa böcker.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du slutat röka med hjälp av Allen Carr`s sluta röka böcker???
  • BimBim o Knorrans Mamma

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 25 ♥ ¸.?°´¯)
  • wintersaga

Kunde inte rösta..
    Jag har läst boken men efter att jag slutade. Så den hjälpte mig inte att sluta men den hjälper mig att inte börja igen..

• SmurfÖga

Jag har läst boken och jag slutade inte röka. Men jag tänker leta fram boken igen och läsa för att se om jag är mer mottaglig.

En som vill sluta röka men kan inte.
  • Reya

Har INTE läst boken/böckerna.. Röker....

• Reya

Hmm sorry, såg inte texten nedan, tur att jag inte röstade... Jag bara skriver..

• Adeliha

Läst boken och slutade efter den.

• Koff

Har läst boken 2 gånger, röker fortfarande. Jag antar att jag inte varit tillräcklig motiverad att sluta.

• LyckaJones

Läste boken, och slutade!

• Barbablond

Köpte boken till sambon i julklapp och är nyfiken på hur det gått för andra, så....

*puffar*

• Millani

Min frissa läste en bok av honom och hon slutade röka.

Njut av livet, det går inte i repris.
  • Lindut

Jag läste boken och slutade röka för ett halvår sedan. Dock fick jag läsa den 5 gånger innan det blev resultat...så är det när man är rejält hjärntvättad he he. Rekommenderar verkligen att läsa, men som sagt ge inte upp om ni inte slutar efter att ha läst första gången. LÄS IGEN!

Svar på tråden Har du slutat röka med hjälp av Allen Carr`s sluta röka böcker???