svimfärdig varje gång jag ammar, någon mer som känner igen sig?
Varje gång jag ammar så blir jag helt svimfärdig i ca en halvtimme eferåt. Jag känner mig alldeles tung i huvudet med yrsel. Är det här vanligt? Jag blir ju nästan rädd ju...
Varje gång jag ammar så blir jag helt svimfärdig i ca en halvtimme eferåt. Jag känner mig alldeles tung i huvudet med yrsel. Är det här vanligt? Jag blir ju nästan rädd ju...
Du måste dricka!!!!!!
Ha ett STOOORT glas vatten bredvid dig och drick när du ammar. Drick gärna ett glas vatten innan du börjar och slurpa medan du ammar. Blir det joxigt så ta en sportdrycksflaska och slurpa ur.
Drick drick drick!
Dricker du ordentligt? Det är jätteviktigt att försöka komma ihåg att äta och dricka när man ammar och lika lätt att glömma det när man har en ny bebis hemma!
Ha en karaff med vatten stående och drick under dagen, ha färdiga mackor eller beställ färdig mat om du inte hinner laga mat.
Jag känner också igen mig...Har ni också fått JÄÄÄÄTELÅÅÅG puls???SkitRÄÄDD!!!
Jag d är fullt normalt..vatten vatten vatten..
Drick ordentligt!!
Men sen kan en del kvinnor känna av hormonrusningar när dom ammar. Förra ggn jag ammade så blev jag alldeles yr en stund vid varje amning. Det surrade lite i huvudet - blev lite hög
jag tycker att jag dricker ordentligt och äter jag gör defentivt. Min sambo är kock så han lagar och tar hem mat från resturangen... Hur mycket ska man dricka då? jag dricker kanske 2 liter om dagen...
Det är under själva amningen du ska dricka.
När du ammar liksom.
Har du kollat din sköldkörtel? (samma fråga till Tess 26) Det är inte helt ovanligt att man får en störning efter eller under en graviditet.
Det är enkelt att kolla, ett blodprov
Någon mer som fått jättelåg puls??? Mest på kvällarna...
sköldkörteln är det samma som struma?