• twentyone

Vart hittar jag gummistövlar till min knubbis?

Nu är jag så trött!
    Min dotter måste ha gummistövlar, och jag jag har jagat ihjäl mig. Hon har vääldigt breda vader och små tjocka fötter. Men så svårt tycker jag inte det borde vara, det är knappast så att hon platsar för Guiness rekord bok.

Jag har testa Po.Ps, stövlar, och Tretorns stövlar, samt varit på coop och IcaMaxi och inga får hon över vaderna, med byxorna i (som man måste ha). Hon får knappt på sig dom utan att stoppa i byxorna.

Samma sak gäller skor. Hon går ju själv nu och jag hittar INGA skor hon får ner fötterna i. Har testat massor modeller. Pax, Kavat, Max & Mia...Adidas..Nike...Coops märke?

Just nu har hon ett par skor som hon lånat av sin moster, som hennes pojk hade när han var liten. Dom är slitna och fula...men det är det enda hon får på sig, Samt sina vinterkängor från Kavat i stövelmodell.

Men inga "vanliga" skor eller gummistövlar.

VART hittar man skor till knubbiga barn?

Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
  • Svar på tråden Vart hittar jag gummistövlar till min knubbis?
  • nelina

Min son är inte heller speciellt knubbig, men han har breda fötter och vader. För honom funkade det med Tretorns gummistövlar, men dom har ni ju provat. Nu i vinter har han stövlar från Kuoma, dyra men jättebra! Jag har problem med att hitta fodrade gummistövlar, dom han har nu kan han inte ha byxorna innanför...

• 64ulla

Samma problem här. Pax har kommit med fodrade stövlar med lite kortare skaft. Perfekt för knubbisar. Finns på Bohmans skor i Arvika, om det nu hjälper??? Färgen är röd/gul och blå/gul.

Svar på tråden Vart hittar jag gummistövlar till min knubbis?