• cykel

Hur mycket ska man tala?

Min man har 2 soner sendan tidigare, 16 och 13 ar. Han har inte haft nagon direkt kontakt med dem pa over 10 ar, han har inte fatt for sin ex fru. (lagarna ar lite annolunda har). I borjan av detta aret satter ex frun den aldsta sonen pa internat (for brakstakar). Vi valde da att flytta fran Sverige for att FORSOKA att ta hand om honom. Det var inget latt beslut for mig. Min pappa har svar cancer med 5% att overleva i 5 ar.... Men jag alskar min man sa vi flyttade. I mars i ar. Sonenen ar en katastrof. Kommer hem kl 4 pa morgonen aven om han inte far ga ut. Han rymmer, Han anvnder droger sjal allt han kan.... Gar inte i skolan. Han har stulit min bil. Han stal mina klader. Bryter sig in i mitt sovrum, eladar iden nya soffan... Jag kan gora listan sa lang. Det hander saker VARJE dag. Det ar ingen overdrift. Jag kanner att jag orkar inte mer. Han bara ljuger forstor o javlas. Vi har pratat med honom, hotat, skrikit, straffat. Men inget hjalper. Vad ska man gora???? Jag kanner att jag har gett upp sa mycket for att forsoka ta hand om honom och han verkligen inte ens forsoker utan tvart om. Ska man tala sant har?? Ar jag bara hemsk

Svar på tråden Hur mycket ska man tala?