• Anonym

När det gäller tjejer som ens pojkvän legat med innan...

Jag får börja med att berätta att jag inte är någon ängel utan haft min beskärda del av sexuella partners genom tiderna. På gott och ont. Men jag har aldrig haft sex med mina kompisar, och har inte blivit kompis på det sättet med mina engångsligg eller vad det varit, utan jag tycker att man faktiskt har en lite speciell kontakt med sånna man legat med, även fast det kanske inte varit känslor inblandade så har man sett varandra nakna och gjort sånt som man inte gör med vemsomhelst annars utan man har tänt på varandra punkt slut.
    Därför har jag svårt för att min pojkvän är kompis med sina gamla ligg. Är det konstigt att jag känner så? Jag blir aldrig svartsjuk när det gäller tjejer i största allmänhet. Kollegor, nya tjejkompisar osv. Det är bara dem han har legat med som jag blir svartsjuk på och jag vill helst inte att han ska ha med dem att göra fastän jag mycket väl vet att jag inte kan förbjuda honom det.
    Vad tycker ni om detta? Något råd att ge?

• Svar på tråden När det gäller tjejer som ens pojkvän legat med innan...
  • Anonym

det är väl inte så kul om ens kille umgås med sånna han legat med, det hade jag inte tyckt varit så kul

• alvaereva

jag är likadan som du!
    ogillar alla tjejer skarpt som min sambo har haft sex med (även om jag inte ens har träffat dom) med undantag för en tjej. av den anledningen att hon har barn;) hon får gärna komma hit oooofta så att vi kan leka med hennes lille son!

• Anonym (samma här)

Min sambo hade ett kk förhållande med en tjej innan vi träffades. Det hade varit till och från under ett par år men de blev aldrig nåt par. Hon var hemma hos oss och festa en del i början och bodde dessutom i grannhuset så man såg rakt in till henne från vårt sovrumsfönster och tvärtom. Var inte så kul kan jag meddela! HATADE henne trots att hon egentligen var jättego!

• Anonym

usch anonym. jag hade blivit galen. där är en av dem här tjejerna som är supertrevlig och go och som försöker blikompis med mig. men varje gång jag tittar på henne kan jag inte låta bli att tänka på att de legat med varandra. jättesynd.. men jag vet inte hur jag ska kunna ändra på dessa känslor och vända det till något positivt.

• Anonym (samma här)

Det är inte lätt. Hon tycker säkert inte att det är nåt att bry sig om men man själv tänker ju på det hela tiden .Och även om man inte är svartsjuk EGENTLIGEN så finns den lilla djävulen i en ändå och gnager..... Tänk om ..... osv.

• Anonym (Hmmm)

Jag firar både jul och nyår med tjejer min sambo legat med.. Visst jag skulle ju inte bli ledsen om jag slapp, men jag lider inte av det..

• Anonym

det är precis som att jag plågar mig med det. får upp bilder i huvet och allt möjligt. örk. även fast jag vet att min pojkvän älskar mig, jag är den enda, litar på honom fullständigt. så besväras jag av tanken ypperligt av detta faktum..

• Anonym (Hmmm)

Har ni varit ihop länge?

• Anonym

8 intensiva månader

• Anonym (Hmmm)

Då kanske den där känslan försvinner med tiden. DEn försvann för mig tillslut. Det brände lite i mig i början.

Svar på tråden När det gäller tjejer som ens pojkvän legat med innan...