• Obsessed Feelings

Hur ser virveln i håret ut på ditt barn?

Omröstning gjord på begäran av "zebran i Stilla havet".

Har du flera barn så kolla på ett som finns i närheten, spelar ingen roll vilket.

Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
    Inga problem, jag gör dem åt dig!
    Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ser virveln i håret ut på ditt barn?
  • Belana

Frank har 2 virvlar i luggen, som spiraler... Och de går åt olika håll. Så där blir det surfarfrilla, kort lugg är inte att tänka på ens.

• Meli o Neo

He he jag satt precis och tittade på min sons virvlar i bakhuvudet idag och förundrades. Han har två stycken bredvid varann och dom går åt olika håll! Din/dina ungars då?

• FruLidgren

Elias har två st i bakhuvudet...dom går liksom mot varann så han har alltid en liten tuppkam!

♥Tess♥Micke=Elias♥ www.nogg.se/lillfisen
  • zebran i Stilla havet

Min pojk har en virvel som gar motsols. Sjalv har jag en medsols. Pappan ar omojlig att se pa eftersom han ar uber-krullig. Hmm, nu undrar jag om det kanske finns ett samband mellan virvels riktning och om man ar hoger- vanterhant.

• Belana

Du zebran, vad är då min son (och även jag) som har virvlar åt båda håll?
    Hoppas sonen är tvåhänt, för själv är jag ûberfumlig.

• zebran i Stilla havet

Ni ar val ambi, forstas! Och de utan virvlar ar nog fodda utan hander ocksa.

• Bettangarbo

Min son måste ha de vackraste virvlarna som finns! Han har inte fått allt hår än, men ser man honom bakifrån så bildar virvlarna ett hjärta (ena motsols andra medsols) och ser man honom ovanifrån framifrån är det hemglass-H:et man ser! Supercoolt!

Måste ju nästan förevigas och visas upp... ska försöka komma ihåg att ta kort imorrn och lägga upp i albumet.. om någon mer än ens mor kan tycka det är intressant, ja tycker det är så sött..

• zebran i Stilla havet

Ah, jag vill jattegarna se hjart-virvlarna, bettan!

• zebran i Stilla havet

Skumt att sa manga verkar ga medsols, forresten!

• zazla

De sitter bredvid varandra med ca 3-4 cm mellanrum mitt bak. Den ena går medsols och den andra motsols så det blir en söt liten stig-helmer-tofs mitt på huvudet.

Oj vad hon kommer hata den när hon blir äldre Men jag älskar den

Svar på tråden Hur ser virveln i håret ut på ditt barn?