• Fiaflopp

Biljardbord??

Jag tänkte att jag skulle chocka min man med ett biljardbord i julklapp så jag köpte ett...
    Int eså stort som på krogen men lite mindre som FÅR plats i vårat x-tra rum men ÄR det verkligen skoj med ett liiite mindre bord än dem som finns på krogen tro?
    Han älskar att spela biljard men det kanske är för litet det jag köpt....
    Hmmm svårt att förklara,det är inte så stort som på krogen men det står på "egna" ben och man monterar det själv,jag fick lov att gömma det i källaren så stort var det i alla fall...
    Är jag fånig eller kommer han att vilja ha det alls funderar jag på...

• Svar på tråden Biljardbord??
  • Obsessed Feelings

Klart han kommer vilja ha det! Vill han ha ett biljardbord så vill han nog ha det oavsett storlek, det uppfyller ju samma funktion, eller hur?

God Jul!

• MrM

Jag vet inte vad din man tycker men om det är någon form av leksaksbord så skulle jag nog tycka att det var bortkastade pengar. Det bör ju vara ett ordentligt bord med marmorskiva och riktiga klot för att det skall bli någon känsla att spela på det. Risken är att det blir som Lasse Åbergs sketch när hans mamma stickade ett par kraghandskar åt honom annars; tanken var god men det är ju inte riktigt samma sak som ett par riktiga läderhandskar.

Mvh

• Fiaflopp

Det är riktiga klot,dom är tunga om än inte lika stora som de jättestora bordens klot...även marmorskiva har det.

Var inte billigt i alla fall...hmm,ska jag lämna det tillbaka då kanske?
    Fler som tycker något??

• MrM

Låt honom se det först tycker jag. Vore ju synd att skicka det fram och tillbaka om han skulle gilla det. Om det går att lämna tillbaka efter jul så är det väl inga problem.

Mvh

• Fiaflopp

Ja så gör jag nig,han får kolla på det och är det skit så får han helt enkelt bara byta det emot något annat!

Svar på tråden Biljardbord??