• A b C d E

Skumgummi, köpa var?

Vart i allsindar inhandlar man skumgummi? Det är inte en produkt jag brukar köpa men nu tänkte jag göra slag i saken. Vill köpa skumgummi till golvet i tösens lektält. Ska sy ett påslakan över. Vore trevligt med lite mjukare golv, om inte för tösen, så för oviga gamla mamma

• Svar på tråden Skumgummi, köpa var?
  • A b C d E

Aaah, smart Vad är klockan? Måste jag ju ge mig iväg ut och titta efter. Nu vet jag ju vart jag ska, annars hade jag gått runt på stan och skikig "SKUUUUUUMMMMMGUMMMMMIIIII" och hoppats att någon vänlig själ guidat mig rätt.

• Linnpinn

vet ej vart du bor men i göteborg finns en affär som heter galantplast där dom har alla varianter av skumgummi. Ställen som säljer dynor till t.ex båtar brukar också ha.

• A b C d E

Bor tyvärr inte i Göteborg, men ställen som säljer båtdynor är ju också ett bra tips

• mian75

Hur stor bit behöver du? Kanske funkar det att köpa en vanlig skumgummimadrass och skära till i rätt mått? Vi köpte en madrass på Jysk för ca 200 kr och skar till i lagom storlek till sonens vagga.

• Euphorbia

På Bauhaus i Västerås kan man få skummgummi tillskuret, likaså i en sängaffär i Borlänge.
    Eller fråga hos en tapetserare eller sadelmakare.

• A b C d E

mian75: Det kanske funkar. Iofs är tältet bredare än en madrass, men det går ju att använda sig av bitar som sätts ihop också. Bra tips

Euphorbia: Hade jag bott nära hade det varit perfekt

Svar på tråden Skumgummi, köpa var?