• nelly 2007

IVF??

Jag och min sambo gjorde två IVF under förra året som misslyckades,i oktober blev vi med barn utan någon hjälp som tyvärr inte stanna kvar längre än till v6:(
    Mina funderingar är nu,om vi ska göra den IVF som vi hade planerat i januari eller om vi ska avakta och hoppas att det blir på nartulig väg igen?

• Svar på tråden IVF??
  • Claudia gbg

förstår dilemmat. Fick bebis med ivf men vi har funderingar kring hur vi ska göra med nästa barn. Ska vi föröska innan vi gör ivf eller ska vi göra ivf med en gång?. Inga lätta frågor... Hur ni än gör så lycka till!

• nelly 2007

Nä du Claudia, det är verkligen inte lätt..
    Lycka till!

• Gerbia

Tyvärr kan jag inte svara på det, Men det skadar ju inte att försöka undertiden. Ta kontakt med IVF-enheten och prata med dom och hör vad dom säger.
    G..........

• aylen

nelly 2007
    Jag befinner mig exakt i samma situation som du.Gjorde oxå ett ivf som blev misslyckat,blev gravid månaden efter spontant.slutade i missfall(6:de veckan)Jag tror att det var mina mediciner jag tog i samband med ivf som gjorde att jag blev gravid,det måste betyda att jag har en brist i kroppen som gör att jag inte kan bli med barn.Medicinen jag tog,antagligen puregon ersatte den bristen.För annars är det lite konstigt att jag bara sådär skulle bli gravid efter 5 års tid.
    jag har kontaktat min läkaer för en mer ingående utredning.

Svar på tråden IVF??