var kan man köpa garn i haninge?
har då bestämt att jag ska virka ett överkast i doppresent till en liten tös. men var köper man garn i haninge? finns det på coop? åhléns? eller måste jag åka till typ stan för att få tag på garn?
har då bestämt att jag ska virka ett överkast i doppresent till en liten tös. men var köper man garn i haninge? finns det på coop? åhléns? eller måste jag åka till typ stan för att få tag på garn?
coop borde ha garn, sen finns ju köp centrumet i länna också, kommer inte ihåg vad den där prylaffärn heter, men där borde det finnas. det är väl där jag kan tänka mig finns. det var ett tag sen man bodde i haninge, men ja var där förut och vet att affärn i länna har allt möjligt.
lycka till
Det finns på Coop
Å så har det säkert i den där tyg affären som ligger vid Handen terminalen.
Tyg Grottan heter den va. Ungefär vid försäkringskassan och skatteverket.
nu har jag varit runt i hela handen käns det som! coop har slutat sälja garn, åhléns hade typ 3 nystan i fula färger, tyggrottan hade bara broderigarn. MEN jag hittade en liten affär på bragevägen som sålde garn! blev jätteglad för jag var rätt trött efter mina strapatser (för jag gick inte nån vettig väg). så nu har jag köpt ett garn i lila nyanser, jättefint är det, överkastet blir nog riktigt snygg när det är klart. tack för hjälpen =)