• Mor till Ella

Skulle ni ge ert/era barn ravioli på burk?

Min dotter älskar Ravioli. Är ravioli bra eller dålig mat att ge sitt barn?

• Svar på tråden Skulle ni ge ert/era barn ravioli på burk?
  • Tesselessan

jag ser inte problemet.
    Om hon tycker om det ...hon äter väl inte det 7 dagar i veckan..sen kan du servera med sallad/grönsaker,glas mjölk och en knäckemacka till så har hon fått i sig bra..

• Mor till Ella

hon får det max 1 gång i veckan hon får grönsaker till varje måltid. Hon får vatten att dricka till maten.

• lurksmulan

Ravioli är väl bra mat. Det är väl som vilken pasta med kött och sås som helst.

• Tesselessan

ja jag såg att hon var allergidsk mot mjölk sen när jag läste på din sida...

Jag orkar faktiskt inte ge mina barn super ordentlig mat varje dag..jag jobbar och är trött..ikväll så blir det snabb makaroner och färdiga köttbullar och ketchup,grönsaker..

Man får ha sådanna dagr också..kör på gumman..hon tycker ju om det och hoon får ju annan "nyttig mat " dom anrda dagarna..

• musan

Köp inte euroshopper i alla fall...urk!!
    Min man som älskat ravioli köpte deras burk och hittade världens äckligaste bit...(slamsa)

Nu är hans ravioli tid förbi, tråkigt för honom.

• Supertesco

Jag har gett Ida ravioli på burk, det gick hur bra som helst.

If u want then start 2 laugh if u must then start 2 cry, b yourself don´t hide
  • Dino78

Jag skulle inte ge det men det är bara för att jag inte gillar det själv så jag inte köper det Jag äter ju alltid tillsamamns med dottern! Men om jag gillade det skulel jag självklart göra det. Hon får, usch flör mig, pulvermos och fiskpinnar ibland! Från Euroshopper!!! :-O
    Äter hon det och tycker det är gott så kör på!!

DIF i själ och hjärta
  • Lizzy 71

jag tror att det hänt när jag själv planerat mys pys mat men någon senare på kvällen och bara velat röra i hop ngt och få dem i säng efter bollibobpa

Svar på tråden Skulle ni ge ert/era barn ravioli på burk?