Vill förlova mig men han vill inte!!
Hej..
Vill bara prata av mig. Jo jag och min kille har varit ett par nu i 3 år och har en liten flicka tillsammans. Det har hänt mycke omkring oss med folk som gjort allt i sina makter till att se till att det skulle ta slut mellan oss. det slutade med att vi separerade ett litet tag. vi skulle bo ifrån varann för att kunna hitta tillbaka till varann. Det slutade med att han sov och var hos oss varje dag och jag tror att han knappt sob mer än 10 dagar i sin lägenhet på 2 månader. Ganska onödigt med den lägenheten och vi förstod att vi kunde inte leva utan varann så han sa upp kontraktet och flyttade hem igen. Allt är helt underbart och visst han bodde knappt inte där men det räckte.. Har en sån stark känsla att jag vill förlova mig. Men han tror inte på sånt säger han.. Jag tycker att efter allt som vi gått igenom så bevisar det en hel del om vår kärlek till varann. Vill liksom inte heller tvinga honom men jag VILL.. Håller på att bli helt knäckt av det och går och inbillar mig en massa som tex att han inte vill visa att han har tjej att han vill leva "singelliv" när han är ute... jag vet att det låter knäppt men hur ska jag kunna få honom att ändra sig?? Förlovning är väl inte så farligt det hade ju varit värre om jag dragit han till alltaret eller hur?? Några bra förslag?? snälla..