• Anonym

djursex

Satte mig vid datan i morse o bläddrade i adresslistan för att komma hit (sambon jobbar) då ser jag att han har varit inne på en sida med "animalsex"! Jag gick in för att kolla vad det var fför något. Det var en sida där man ser tjejer hålla på med djur. Man kunde också chatta, o bli medlem. Ringde till han och frågade vad det var. "-VA? sa han. Nääää det måste vara någon pop up (sådan annons popuper) som kommit dit. Men inte kan väl han skylla på det??? För adressen står ju fältet o en "popup" kan väl inte hamna där????

Jag vet att han är inne på porrsidor ibland och det stör mig inte MEN DJURsex?!!

Bli sååå lessen

• Svar på tråden djursex
  • Anova

Har han skrivit in det i adressfältet (alltså du trycker på pilen till höger på adressfältet)?? Eller finns adressen i "tidigare besökta adresser"?

Finns det i tidigare besökta adresser så är det nästan garanterat en popup, men finns det då du trycker ner pilen i adressfältet finns möjligheten att han skrivit dit det själv..

Tycker att du ska ta det med ro.. Lita på din partner. (och egentligen är ju djursex tillåtet enligt svensk lag).

• johandenver

Nu vet ju inte jag vad adressen var men han kan väl ha skrivit i adressen utan att veta vad som fanns på sidan också?

• bambigirl

Är det bara en sida skulle jag hålla mig lugn och välja att tro på min man. Däremot om man hittade flera besökta sidor, då är det ju mer ett medvetet val.

• fågeln

fy säger jag
    han borde skämmas.
    popup fönster hamnar inte i sökfönstret utan den hamnar där när han söker den sidan så är det.
    konfrontera honom och säg att du är inte så dum som han tror .
    han behöver få höra hur sjukt det är att ljuga om en sådan äcklig sak fy skäms.
    prata med honom hoppas det löser sig.

• Helena1975

Jooo -popupsidor hamnar ALLTID i adressfältet hos oss..TYvärr!! En del är t.o.m. så fräcka att de lägger sig i favoriter eller på "skrivbordet"...

Har hänt mig vid ett flertal tillfällen. Så tro på din man!! Han är säkert oskyldig!

• sommarpyret

Du... prata mer med honom, och försök att få honom att förstå att du vill lyssna på hans fantasier, och förklara att det är värre för dig om du får veta om ett år att han gillar kinkysex, och dessutom ljög för dig när du frågade, än om du får veta det nu. Om han säger nej då fortfarande, så är det det som gäller, då måste du tro på honom...

kram

• Lilla Bettan

vad spelar det för roll...det behöver ju inte va så att han tänder på det...
    ALLA SOM SKRIVIT INLÄGG HÄR har ju blivit nyfikna på rubriken "Djursex". Trodde det skulle vara smaskigare än så.

• Fluortanten

Lilla Bettan

Jovisst, vi här har blivit nyfikna men det behöver ju inte vara av den anledningen som du verkar tro.

TS

Jag skulle säkert reagera som du och fråga min pojkvän rakt ut.
    Det behöver inte alls vara så att han tänder på det, utan ville titta av nyfikenhet. Sedan av ngn anledning vågade han inte erkänna detta för dig. Jag är inte det minsta intresserad av djursex (tidelag) på DET sättet. Jag tycker det borde förbjudas helt och hållet plus att det borde införas stränga straff för de som sysslar med sådant. MEN... efter att jag hört om djursex/porr på film och fasen vet allt (hade förut en kompis vars bror brukade kolla på sådant), blev jag nyfiken och undrade vad det var eg och kollade upp det.

Jag blev chockad MINST SAGT och enormt äcklad av det lilla jag såg och då tror jag ändå inte att jag var inne på en utav de extrema sidorna. Men iaf, nu har jag sett det och det räckte med det "lilla".

Så... förhoppningsvis var det av samma anledning som din pojkvän ville se, av nyfikenhet och inget annat.

• sonja34

JAg tycker du ska ta det med en nypa salt, han kanske bara var nyfiken som de flesta killar är.. Det betyder inte att han går in regelbundet och kollar.. Om han gör det så får du väl ta ett snack med honom..

Svar på tråden djursex