• foxy mama

stora kukar suger oftast.........

förr var jag väldigt intresserad av stora kukar,men egentligen så har det bara varit en ren nyfikenhet..(visuellt sett kanske det lockar mer)

en normalstor balle är bäst skulle jag tro,av en stor får man bara ont(spec om den är lång)

och är den för grov,då tappar man känseln mellan benen,jag tycker inte det finns nåt "utrymme" för att det ska kännas bra.

Och som dom flesta skriver,så verkar alla killar med stor snabel bara vilja köra pang på utan förspel mm,att det enda som gäller är att jucka.......så tröttsamt liksom...........

just nu har jag köpt mig en liten dildo som är lagom,både på längd och omkrets,o den känns skön

så alla storsnoppade killar som tror dom är mer karl bara för att han har större kan gå och hänga sig!

en riktig karl VET vad en kvinna vill ha i sängen,och tar sig tid henne,och älskar att utforka hela hennes underbra kropp mm

• Svar på tråden stora kukar suger oftast.........
  • Anonym (erfaren:-))

jo så är det för mig med, att jag tappar känseln om den är stor o det är ju inte så kul. men sen är det ju olika på hur stor man är nertill, inte så kul med tops i toastol. osso tror jag att det är en upphetsning med stor balle, men oftast är det inget man igentligen vill ha. enligt min efgarenhet så tycker jag att killar med stora ballar är så stela. medans dom med små/normala är mer spentiga i sängen.

• foxy mama

Ja jag håller me!

Jo,alltså en kvinna med större hål,vill kanske ha en större snopp,men då kanske hon missar att få den upplevelsen som inte vissa storkukade män kan ge(förspel)

jag tror ju nu inte att alla storsnoppade killar skiter i tjejen totalt,men oftast gör dom ju det.....

eller tror dom att snoppen är så stor att dom inte når fram med händer eller tunga till tjejen hahaha

• Anonym (nöjd)

Vad skönt att någon skriver så bland alla dessa trådar om stor-större-störst!

Jag var ihop med en kille som hade stor och jag hade jättejobbigt när vi hade haft sex. Som du skriver så blev man ju nästan domnad mellan benen och det gjorde ont. Fantasilös var han också, bara han fick banga på så var allt bra
    Jag fick inte en enda orgasm på de tre år som vi var ett par.

Nu är jag med en kille som har normal, kanske lite liten tycker vissa men vad jag njuter!

• foxy mama

Jag kan bara säga såhär...

Om en kille bara vill "banga" då kan han ju istället skaffa en docka,för ett levande väsen behöver han inte..

med stor snopp kan det vara skönt ibland,men alltså efteråt,så har man ju ont i flera dagar efter.kan sitta i i en vecka,och sen känns det som om musklerna inne i underlivet är söndertrasig..känns helt död liksom...

Kanske hade det varit bättre med ett långt förspel innan.jag saknar smek o kel mycket.trött på bara juck hit o juck dit...

anonym(nöjd)

va härligt att du har hittat en kille som du njuter av,alltså att nu båda njuter av varandra

• Anonym (nöjd)

Jag har aldrig njutit så mycket av sex och jag avgudar hans snopp
    Så alla killar som inte har snoppar som är 23 cm långa, ni ska veta att jag är gaaalen i min killes 14 cm! Så härlig och skön, han får aldrig ha den ifred *S*

Min förre hade över 20 och det vill jag aldrig ha igen.

• foxy mama

hahaha hoppas dom hör killarna (dom som inte skärper sig i sänghalmen )

ok nu har jag ingen att ha sex med förutom min snälla dildo,men den är 16 cm lång och 13 cm omkrets

den funkar rätt ok,kanske lite för hård än vanlig snopp.kunde kanske varit bättre om den varit lite smalare vid ollonet..

nåväl,vad vill jag säga med detta? jo att en mindre snopp är jävligt okej!

men att jag alltid kommer vara nyfiken på stora snoppar det kommer jag att vara..

• Bluppe

"foxy mama" du verkar vara en vettig brud.

Till oss killar som läser detta.....

Vi har en tunga som kan göra underverk.
    Fingrarna kan användas till mer än att sappa på fjärren.
    En balle kan smeka kvinnans klitta och f...a som en pensel...mjukt och skönt.

Ha det gott nu i Jultid.

• Anonym (erfaren:-))

jag har en kille som har ca 15cm, den duger aldeles utmärkt till mig. det är han som vill ha större för han tycker det är så pinsamt med liten och han tror att han inte duger. jag har påpekat till han at jag kan använda dildo dom få ggr jag är sugen på större balle.

• Anonym (studerande)

Vad kåt man blir av den här tråden.

• foxy mama

Bluppe

precis! en riktig karl har väl mer än en balle!

är ju otroligt upphetsande med ett huvud mellan sina ben med en propell till tunga

• Petrus

Tycker nog att du resonerar rätt, "foxy mama". Det är jätteviktigt att mannen slickar sin kvinna och att han är lyhörd så att han slickar bra och lagom ofta.

Sen tror jag också att det ibland är lite överskattat med stora kukar. Dom är ju sexiga att ta på för en kvinna. Men under samlag duger en normal.

Nu finns det ett undantag när en stor kuk IBLAND kan göra underverk. Efter förlossningen kan kvinnan vara lite större under det första året. Om hon har turen att ha en man som både är försiktig och har stor kuk, ja då kan det vara väldigt skönt för henne att börja med sex igen......

• foxy mama

petrus

ja det verkar finnas en hel del vettiga killar med som inte bara vill sätta på tjejen,utan även tänker på att sex är ett äventyr och skall utforskas

Jag kan ju själv tycka(tror många) att det är sexigt med snabbisar också men att bara köra sådana varianter både långa som korta utan förspel eller smek,det håller inte i längden...

Jag känner mig inte alls kvinnlig om killen inte vill ta på mig och så.som sagt nån gång pang på är ju sexigt,men inte hela tiden...

och som du skriver så uppskattas stora kukar av dom som kanske har fått barn eller annat,och att det då inte gör ont för dom

men då gäller det väl att han med staken också tar på kvinnan.

• Anonym (tjej)

För att sex ska vara njutningsbart så får kuken inte vara mindre än 18 cm.
    Storleken spelar stor roll faktiskt, trots allt vad andra säger.

• Anonym (grov)

Jag var lite vild under tiden jag studerade och har sett och känt många olika. Jag tycker att det viktigaste att den är välformad = strömlinjeformad och inte för sned och att den har en bra omkrets än att den är lång. Det är ju trycket inne i slidan på grund av grovleken som skapar lustkänslorna inte "petandet" längst upp i slidan, det gör ju bara ONT om den är för lång! Men ännu viktigare är att han vet hur man ska använda den och att man själv gör knipövningar emellanåt.

Jag har varit med om exemplar som ha varit sååå smala men hur långa som helst. Det känns så där kul faktiskt.

Har också haft en del stora på alla ledder. Varav en kille var som en ölburk (hemsk liknelse, jag vet). Det gick inte att ha sex eftersom jag trodde att jag skulle kissa på mig hela tiden.

Och jag har varit så elak en gång att jag efter att jag känt på en killes penis drog där ifrån. Den var som ett lillfinger. Ska man ha ett "one night" så känns det roligare om han åtminstone är lagom. Eftersom ett "one night" enbart handlar om sex så blir ju penisens storlek lite av en "grej" i sammanhanget...

Men lagom är bäst. Min älskling är kanske 18 cm och 15 i omkrets och det tycker jag är bra, ibland lite för långt faktiskt. Fattar inte varför alla ska tjata om längd hela tiden. Det är grov man vill ha!

Svar på tråden stora kukar suger oftast.........