• Carisma95

Köpa parfym på nätet ?

Någon som kan tipsa om nån sida på nätet där man kan köpa kända parfymer ?
    Hittar ju några när jag "googlar" men vet inte om de är seriösa, äkta vara. Hur det funkar med leveranser o.s.v.

Alla tips är välkomna 

Be true to yourself and you will never fall...
  • Svar på tråden Köpa parfym på nätet ?
  • Carisma95

Tack.

Nån som använder "polo Sport woman"? Doftar den gott ?
    Eller "Love at first sight" (JLO) ?

Eller tips på nån annan ?
    Har snöat in lite på Hugo Boss och Samba, men man har säkert missat nåt..

• aretha

Jag köper nästan all min kosmetika på Strawberrynet.com, stort utbud riktigt bra priser och de betalar tillbaka det som tullen ev. tar i avgift.

• Carisma95
    aretha skrev 2006-12-22 13:10:16 följande:
    Jag köper nästan all min kosmetika på Strawberrynet.com, stort utbud riktigt bra priser och de betalar tillbaka det som tullen ev. tar i avgift.
    Ja, men läste i nån annan tråd att de inte hade "riktiga" varor...?
  • mosterYster

De har äkta varor, nya i förpackningen. Jag har beställt från dem massor av gånger och alltid blivit nöjd. Nu har de dock tillfälligt slutat sälja parfymer (inte smink) eftersom reglerna när det gäller vätskor på flyg blivit så stränga.

• Marie IE B

Strawberrynet har riktiga varor! Har handlat därifrån mååånga gånger, mest hudvård (Clinique) och lite smink (Lancôme). De skickar alltid fraktfritt och man får rabatt om man handlar mer än 3 produkter per gång + Loyaltie bonus d v s mer rabatt för varje gång man handlar.

• Carisma95
    Marie IE B skrev 2007-01-01 12:50:58 följande:
    Strawberrynet har riktiga varor! Har handlat därifrån mååånga gånger, mest hudvård (Clinique) och lite smink (Lancôme). De skickar alltid fraktfritt och man får rabatt om man handlar mer än 3 produkter per gång + Loyaltie bonus d v s mer rabatt för varje gång man handlar.
    Hm... låter ju bra. Hur vet man är det är riktiga grejer då? Har de nån slags garanti för det..?
  • Marie IE B

Det märks på förpackningar och innehåll. Jag köper mina produkter på hemmaplan eller tax free ibland också och att det är samma saker går inte att ta miste på.

Svar på tråden Köpa parfym på nätet ?