Klåda på fingertopparna
Kunde inte sova, kliar så jag håller på att bli tokig på fingertopparna på ena handen, vad kan det vara,
Mina fingrara brukar domna på natten, men nu är de vanliga, dessutom är de svullna
Kunde inte sova, kliar så jag håller på att bli tokig på fingertopparna på ena handen, vad kan det vara,
Mina fingrara brukar domna på natten, men nu är de vanliga, dessutom är de svullna
Det var inget när jag vaknade , men nu har det börjat i handen i stället i samma hand och bara den ena,
Min barnmorska sa till mig att börjar jag få klåda i händerna o under fötterna så skulle jag säga till för då kunde det vara nåt med levern.Kanske lika bra o ringa o höra???
Vad läskigt, finns det några andra symtom på det?
sa dar har mina hander och fingrar gjort under mina tre grav, men jag tror att det har berott pa att jag domnar av.
Om man är gravid så är det vanligt med graviditetsklåda, det har jag...fick det väldigt tidigt i typ v 15. (är nu i v 23)
och som sagt så har det med levern att göra, inget farligt.
Medecin finns som kan hjälpa till att få bort klådan
om du desseutom svullnar, da ar det val kanske vatten du samlar pa dig. jag haller pa att samla vatten som en jakla kamel just nu sa det e nog dags att ta av sig forlovnings och vigsel ringarna innan dom fastnar...hihi