• HoppetKärleken

Ingen molvärk kan vara nått där inne ändå?

Å jag är sååå orolig och nervös att det inte finns nått där i min lilla mage, har ingen molvärk/mensvärk, verkar som alla andra har det???

Jag har inga andra symtom heller.

Någon som kan peppa mig, kan det finnas nått där i magen, det är ju så länge tills kliniken öppnar också så man kan göra VUL och verkligen få se att det finns nått...

Kram och God Jul!

• Svar på tråden Ingen molvärk kan vara nått där inne ändå?
  • majsalotta

Jag är i vecka 8 och var på mitt första VUL i veckan - och allt såg fint ut! Innan Vulet vågade jag knappt tro på det positiva resultatet från gravtesten, för jag kände. och känner fortfarande, ingenting!

Var lite överstimulerad under ruvningen, med sedan det släppte så har jag absolut inga gravkänningar - varken illamående, spände bröst, värk i livmodern eller något annat. Är möjligen lite tröttare än vanligt och måste vila ofta.

Jag tror att du kan ta det helt lugnt och njuta av din graviditet och ha en mysig julhelg utan att oroa dig! Du skall se att allt kommer att se bra ut när du får komma in på ditt första VUL!

Kramar och GOD JUL!

• Petrah

ja det kan va nått där inne ändå. jag kände inte ett skit när jag va gravid o va inne flera gånger på kontroll för jag  hade panik o va så rädd. men allt va bra. Tom i slutet kände jag knappt sparkar eller något annat men allt va ändå ok!!

• getingmidja

Klart det kan vara något på G!
    Jag har varit gravid 3 gånger, men aldrig haft molvärk som alla andra verkar prata om.

• jessiejones

Jag tror att det är så olika för alla, så oroa dig inte i onödan.
    Om testet visa + så är det klart att det finns nåt därinne!!!

Lycka till på vul sen, jag fick vänta tills jag var i 7+4 det får inte vara för tidigt för då kan det vara svårt att se nåt.

Kram

Svar på tråden Ingen molvärk kan vara nått där inne ändå?