• Anonym (supersprut)

Sprutar så mycket

Jah sprutar så mycket när jag kommer. Har varit med tjejer som blir upphetsade av det när det kommer så mycket, men det trista är att jag kan aldrig komma i munnen för det kommer så mycket...
    Är det någon här som upplevt samma problem?
    Det är så tråkigt att bara få spruta på bröst och rygg och mage.

• Svar på tråden Sprutar så mycket
  • Anonym

Måste tjejerna svälja precis allt då? De kan väl ta så mycket de kan i munnen och låta resten rinna ut? Kan inte det vara sexigt också?

• Anonym (supersprut)

Jo, det skulle jag gilla, men de är rädda för de kommer så mycket. Men jag skulle gilla att bara så spruta på tungan

• Anonym (M)

D ä väl inget problem, eller? D tycker inte jag iaf.. Bättre för mycke, än för lite ju!!

• Anonym (ny)

lr varför inte börja spruta över tex brösten för att sen gå upp mot munnen....

• Anonym (supersprut)

Jo jo, men jag är ju schysst och sprutar på brösten först, eller på magen. Men när de sett hur mycket det kommer så vill de inte att jag ska få spruta i ansiktet eller munnen, för de är rädda att det ska komma i håret eller ögonen

• Anonym (M)

Tjejen måste nog vara förberedd på sprutet.
    Alla tjejer vill inte ha det överallt, ungefär som att inte killen heller vill ha det överallt..
    Beror på tillfället oxå, kanske.. Å absolut inte varje gång!
    Varför få det över hela kroppen?
    Är ju skönt när han kommer inuti!!!

• Anonym (supersprut)

Jo, det är absolut skönt att spruta inne också, men det är upphetsande att se när det skjuter överallt, typ på magen, ryggen, ansiktet å så. Men tjejer gillar inte när det kommer i håret. Men jag skulle vilja kunna spruta i ansiktet.

• Anonym (M)

Jodå, det finns säkert tjejer som vill ha massor i fejset, å inte bryr sig om om det hamnar i håret

Är det ok om tjejen smetar tillbaka lite på dej?

• Anonym (supersprut)

Ja på kuken kan hon smeta, men inte i mitt ansikte.

• Anonym

om du varnar din tjej innan, och säger att nu kommer det. Så vet hon det. Då kan hon ta det i munnen utan att svälja. För då är hon beredd. OM HON NEKAR DETTA SÅ LJUGER HON!!!!  JAG är en tjej som älskar att suga. Så jag vet!!!

Svar på tråden Sprutar så mycket