Hon blandar Alkohol+Stilnoct Jag är så orolig
En nära släkting till mig, har allvarliga alkoholproblem,
och hon får stilnoct utskrivet av sin husläkare
Jag ska göra allt för att hjälpa henne, men det är svårt när hon har
varit tablett beroende i 10 år.
Och hon kan inte se sina problem själv, och tycker inte att hon behöver någon hjälp.
Jag har stulit mängder med tabletter i från henne och ett recept som jag hittade på stilnoct hemma hos henne, det kanske låter konstigt att jag går omkring och rotar hos henne, men vi står varandra väldigt nära, och jag har rotat hos henne ända sedan jag kunde gå.
Och detta har jag gjort bara för att jag bryr mig om henne, och är jätte orolig över att hon dricker och tar stilnoct, (samtidigt!).
Det verkade så iallafall i går när jag, min sambo och vår lilla dotter åkte till henne får att fira Julafton, jag blev rädd när jag såg henne
Nu inser jag att hon behöver verkligen hjälp.
Jag och hennes sambo (som jag förövrigt tycker behandlar henne dåligt),
vi gick undan lite, för jag ville veta hur det var med ****** egentligen.
Då fick jag veta hur illa det verkligen var, ambulansen hade varit och hämtat henne 4-5 gånger, och när han kommit hem från jobbet hade han hittat henne aspackad och påverkad någonstans på golvet, hon har också ramlat ett flertal gånger och gjort sig illa rejält, m.m
Oj, det var egentligen inte meningen att skriva allting, det jag undrar är om det är farligt ifall hon blandar Atarax eller Lergigan med alkohol????
Jag har nämligen det här hemma, och skulle kunna ge henne det, ifall det inte är farligt vill säja, vill ju att hon ska kunna ha något i fall hon behöver hemma, och dom medicinerna är ju inte lika starka och inte häller beroendeframkallande som stilnoct är.
Undrar över Citalopram också, kan man överdosera det?
Är det farligt att blanda det med alkohol?
Hittade det också på samma ställe.
Jag raffsade åt mig alla tabletter som jag hittade, men Citalopramen kanske
hon kan få tillbaka.
Nu väntar jag bara på att hon ska ringa och fråga vart tabletterna är, varför jag tog dom? Jag sa till hennes sambo att han kan säja till henne att det var jag som tog dom.
Det känns ju inte bra att stjäla från henne, men det hade känns ändå värre att inte ta dom i från henne.