• Hoppetossan

Behöver tips på hur man ger bort konsert biljetter på ett roligt sätt.

Jag är i stort behov av hjälp. Min pappas fru fyller 50 och
    jag och två till i släkten har gått ihop och köpt två kanonfina platser till en konsert (Rod Stewart) som kommer att bli otroligt uppskattat.
    Men... det är ju så grymt tråkigt att komma med ett ynka litet kuvert eller att lägga dom i en blombukett.
    Jag vill ha massor av förslag!!!

• Svar på tråden Behöver tips på hur man ger bort konsert biljetter på ett roligt sätt.
  • piixelslyna

Ta en stor kartong. Fyll den med tidningspapper. Helst ska det vara en kartong med ett lock, om du förstår vad jag menar

Sen tejpar du ett kuvert med biljetterna i på locket. Alltså så att det blir på undersidan eller hur man ska förklara.

Sen slår du in i presentpapper, och slår även papper ÖVER kuvertet.

Sen får hon leta!

Sambon gjorde så åt sin kusin i år, det var väldigt kul att se hur han slet upp allt papper och tidningspapper för att hitta ingenting. haha

• Marie IE B

Jag fick senaste skivan med Kent när jag fyllde år förra året på våren och istucket på baksidan av fodralet låg även 2 konsertbiljetter till deras turné senare på sommaren.

• Hoppetossan

rauseus: Det med kartongen låter roligt, tycker jag! He he, vad snopet med en "tom" present.

Marie IE B: Det med cd-skivan har också slagit mig, den är inte så tokig den heller.

Och jag vill ha fler förslag!!! Jag har tre veckor på mig att hitta på tokigheter.

• Kathrine

På mors dag fick jag ett stort paket av mina barn. När jag öppnade det log det en skiva med Robbie Williams vilket jag blev mycket glad över. Jag tyckte nog att paketet var lite för stort för att bara innehålla en CD-skiva så jag tittade lite till i paketet och vad såg jag där ett färgglatt kuvert. Jag öppnade det och där fanns biljetter till Robbies konsert i Göterborg samt hotell papper. Jag blev så himla glad och förvånad.

Svar på tråden Behöver tips på hur man ger bort konsert biljetter på ett roligt sätt.