Billga kondomer och gravtest??
var kan man köpa billiga kondomer och gravtest? gärna på samma sida. Om man beställer gravtest från billigatester.se eller vad de heter hur får man det levererat då?
var kan man köpa billiga kondomer och gravtest? gärna på samma sida. Om man beställer gravtest från billigatester.se eller vad de heter hur får man det levererat då?
Lustjakt har haft gravtest, vet inte om de har det kvar, de har billiga kondomer i alla fall och snabb leverans.
www.billigakondomer.se beställde jag kondomer för häromveckan. La beställning på lördagen och fick dem med posten på måndagen. De har grav.test också (RFSU), men det har jag aldrig beställt från dem.
Från billigatester.se får man testerna i brevlådan, också det snabbt.
Kondomlandet har jag beställt från.. De levereas i en vit stor påse.. Testerna är billiga på tradera eller billiga tester.
LIDL har billiga kondomer.
är lidl´s kondomer bra? känns som att dem inte är lika säkra som mer vanliga märken?!
Jag tycker dom är bra.
Jag vågar inte lita på Lidl, eftersom de är tyska... Men de kanske kollas mer än kondomer som säljs i Tyskland?
Hej!
KÖP INTE grav-tester från billigatester.se!!!!
Jag var gravid och gjorde sex stycken negativa grav-test, fastän jag var i åttonde veckan!!! Jag litar aldrig på dem igen!
Jag tog test med några dagars mellanrum, men alla var negativa.
På en onsdag kände jag att något inte stämde och gick till apoteket och köpte två riktiga test, som visade ett mycket tydligt plus!!! Och det var inte ens morgonrin! Dagen efter gjorde jag ett av de billiga testerna och det visade negativt fortfarande! Så de skulle jag inte köpa om jag var du! Visst var det smidigt, men tack vare alla negativa test lyckades jag gå på en personalfest och en kräftskiva med två präktiga fyllor som resultat utan att veta om att jag var gravid! Så snälla testa inte dem, det är inte värt det!