• mammutten81

kan man med att åka till Gekås/ullared själv?

seriöst nu tjejer, kan man med att åka på bussresa helt själv till Ullared?
    Åkte med en kompis förra året, och det var ju kul, men orkar inte planera med andra som sedan drar sig ur osv.
    Väl ullared är det ju bara skönt att vara själv, men kanske konstigt på bussen, de flesta åker ju två och två kanske.

Vad tycker ni? Är ju ändå över 30 mil.

• Svar på tråden kan man med att åka till Gekås/ullared själv?
  • Lisa 74

Äsch, ta med en bok eller ett gäng tidningar :)!

• Raven74

en mp3 spelare sen e det lugnt. Skönt o slippa gaffla en massa. Sen om man nu vill prata så brukar det väl vara rätt så socialt antar jag om man åker buss menar jag

• skorpan99

Klart att du kan! Jag gillar att göra saker på egen hand och tänk var skönt på gekås... där är det ju ändå jobbigt om det är flera... är du en social person hittar du dessutom några trevliga på bussen att prata med om du nu har lust med det. Klart att du kan med! Det är ju inget att skämmas för att åka ensam - se det som ngt positivt istället. Jag brukar gå på bio själv, det är ju eg ingen social aktivitet och de flesta jag känner tycker att det enbart är bra att man kan det och inget pinsamt alls. Passa istället på och njut av en dag i ditt eget sällskap!

Lycka till!

• PernillaWaxin

Åhhh jag skulle åka själv för då kan man titta på det man vill och ta det lite lugnare inte behöva oroa sig för någon annan. På bussen skulle jag lyssna på musik och köpa en ny spännande bok till resan och lite godis :)

• mammutten81

ja, men då blir det så nästa gång jag åker!
    Laddad mp3 och sen goo! :)

• Havsjungfrun

Absolut! Då slipper du ju anpassa dig efter någon annan också och det kan ju vara bra...

• BROCCOLLI

Åh gud vad härligt att få vara för sig själv för en gångs skull Ta med en ljudbok eller bok och bara njut av att du kan runt helt själv och shoppa!

• sunny79

Klart man kan åka själv!!! ja får du ingen med dig så ta plånboken och susa iväg själv... som du skriver väl på ullared så går det ju nästan lättare att gå runt själv... och vem vet på bussresan upp kanske du hittar ännu en ensamåkare att slå ihjäl lite tid med.... Lycka till!!!

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • Tingilya

Klar du kan, tänk va underbart att gå där helt själv, inte behöva bry sig om vad någon annan vill

Svar på tråden kan man med att åka till Gekås/ullared själv?