• Svillan

Hur länge var era barn uppe igår (julafton) ?

Min 8-månaders pojke var helt galen och lycklig av allt stoj och stim igår så han kunde inte somna innan alla gått hem efter 24. (Han brukar somna kring 20.00)

→ Aron 060411 ←
  • Svar på tråden Hur länge var era barn uppe igår (julafton) ?
  • danitra

Vid 01. Men det gör han alltid.

Rätta mig grammatiskt om du vill - jag vill utvecklas!
  • Alltid

Hon var säkert 23.30 innan något av barnen somnade. De hade så kul med alla klappar. Men å andra sidan är det jullov, så det spelar ingen roll.

• tamate

vi lade oss allihopa utan jag (som tog igen lite abstinens vid datorn) vid 01

- det som inte dödar härdar!
  • minatre

Svarade efter 24...men egentligen la vi dem hos mina föräldrar vid 22.00 och sedan bar vi bara ut dem i bilen när vi skulle hem.
    Så då vaknade de till i bilen och somnade sedan om när vi lagt dem där hemma vid 01.30. Så de somnade alltså två gånger
    Sedan sov de till tjugo i tio i morse..fantastiskt, har då inte fått ngn sådan sov morgon på flera år. Hehe..

• Dino78

Runt 19,30 - hon var helt slut och hade säkert kunnat somna redan  17 menj ag "tvingade" henen att vara vaken. Å andra sidan var det int särskilt svårt eftersom jag såg till att vi lekte med alla nmya leksaker

DIF i själ och hjärta
  • Hjartat2006

Vår dotter är snart 11 månader. Hon somnade inte förrän efter 23, men det berodde mest på att hon är genomförkyld. Under natten som var så vaknade vi sedan en gång i halvtimmen.
    I vanliga fall så sover hon 12 timmar i sträck.

• Längtar efter en liten

Min syster son på 8 år la sig kl 2 i natt när vi andra la oss

Lyckliga (L)
  • pesonen

11 månader gammal är min son. Och tack vare all uppståndelse och allt liv som var runtomkring hela tiden + försening med mattider (fortfarande var 3:e timme, men vi halkade efter för att han sov länge på förmiddagen) så somnade pålutten 23:40.. No harm.. Det var ändå så mycket firande (2 fester) och mycket klappar, samt sen sömn.. Vi kommer ikapp på 2-3 dagar.. Ikväll somnade plutten vid 21:45, så vi är på språng!

Svar på tråden Hur länge var era barn uppe igår (julafton) ?