• Girlfriend in a coma

Gratis julklapp till fin pojkvän?

Vi har inte mycket pengar över eftersom det mesta går åt till att förbereda för barnet som kommer i januari. Jag skulle därför vilja ha tips på presenter/julklappar som är gratis (nästan iaf) att ge till världens finaste pojkvän.

Alla tips mottages :D

• Svar på tråden Gratis julklapp till fin pojkvän?
  • sessan

såg att en tjej skulle göra en älskar dej för att... bok, med 100 olika argument varför! sen skulle hon skriva in det fint i en bok! gulligt! annars kan man ju göra ett fin ram o sätta i ett fint kort. lycka till med bebis!
    kram

• Sötnos

Eller gör egna "kuponger", som han kan utnyttja när du har bättre med pengar! Typ "Valfri middag med mig", "Biokväll med mig"...fast det går ju att göra gratisgrejer också "Massage av mig", "Myskväll med mig" osv...

• Pånglan

Ett sånt där kuponghäfte gav jag min man på alla hjärtans dag.. mycket uppskattat.. speciellt massagekupongerna..

• Girlfriend in a coma

Tack för alla tips, fler välkomnas, vi är säkert fler som vill ha tips. Inte bara för att det är bra med gratis utan för att det är roligt med genomtänkta egna presenter.

• AnnaKlara

Ja kupongerna är bra! Med anledning av ditt namn kom jag också att tänka på en grej, som förvisso inte är HELT gratis, men: om din kille har någon absolut favoritbok, ta en kopia av den (pocket, antikvariat el.dyl.) och riv ut en av de "starkare" sidorna ur den, om du förstår hur jag menar. Den urrivna sidan får gärna vara lite "frasig" i kanten, helst inte alls perfekt liksom. Rama sedan in den, gärna med svart bakgrund

Det här är en grej jag gjort ett par gånger till olika personer, och det har varit MYCKET uppskattat.

• Lilla frun

Hej!
    Samla era favoritlåtar och bränn en egen kärleksskiva. Gör fint konbolut.

• Sötnos

Det beror på vilket namn man har i o för sig, men man kan bränna en skiva med bara låtar med hans namn...Min syrra fick en skiva med bara Maria-låtar när hon fyllde 30, ganska fint faktiskt! Fast en kille kanske inte uppskattar det...hm...

• Toyya

Köp en fin skrivbok och skriv in dikter, vackert för hand. Egna eller andras eller blanda(gjorde jag)

• Shamboo

Gör en fin scrapbook över eran relation med foton, urklipp, citat o speciella datum.
    Eller om man vill va lite mer hightech... Filma flera av hans kompisar när de säger nåt speciellt om honom och/el berättar om ngt roligt minne de delar. Klipp ihop med lite fin musik o stillbilder.
    //Myrans mamma

• Amber

Nu har du ju inte bäbis, men vi har gjort så att vi gett filmer med flickorna, enormt uppskattat! Annars typ band med era låtar, "kärlekskuponger", en scrap bok (jag vet de står ovan;), foto på dej/er i en ram, sen ngt jag gett min skatt (egotrippat, men enooormt uppskattat), en video med hopklipp av mej :), ja jag har nog gett min älskling allt möjligt! :)

• Amber

typ en bok med alla anledningar till vrför du älskar just _honom_ & saker han gör som får dej att må bra :)

• narie24

jag gav en sådan där bok med "tjänster" till min kille för några år sedan med allt från biobesök, middag till mer porriga saker. Det uppskattades! Men han tog alltid fram en lapp på någonting jag skulle göra när jag jobbat en hård dag och det blev liksom aldrig av. Hälften av kupongerna ligger fortfarande kvar..Så tänk på att skriva sådana saker som du sen verkligen gör...

• Mama Bean

"Love tickets" var väldigt uppskattade här
    Av den lite mer porriga varianten...

• Josse

Hej hopp!
    Har nu läst alla förslagen på billiga julklappstips men jag är nyfiken på vad det verkligen blev för julklapp till pojkvännen.

// Josse

Svar på tråden Gratis julklapp till fin pojkvän?