Eget Tryck Att Stryka Fast?
Vet någon vart man kan beställa sån där "Stryka-På-Text" som man kan få "sin egen"?
Alltså, även typsnittet?...
Vet någon vart man kan beställa sån där "Stryka-På-Text" som man kan få "sin egen"?
Alltså, även typsnittet?...
panduro hobby...finns en affär i sthlm som heter det..kanske har de en nätbutik..finns postorder iaf. jag antar att du vill ha tvillingarnas namn på respektive tröja/body. Vi fick det i present av några kompisar när våra tvillingar föddes.
Har man en laserskrivare så kan man själv skriva ut den text och typsnitt mm som man vill ha. Speciella stykapåpapper finns bla på inkclub.se och är inte dyra..
Dessa "stryka-på-papper" som AntonÅNina talar om finns även på claesohlsson, kostar 100-150 kronor om inte mitt minne sviker mig.
Jag gör eget på datorn å skriver ut på stryka-på-papper som jag köpt på Claes O
SMART!!
Undrar om det är en laserskrivare jag har då?..
*hehe*
Annars får jag väl surfa runt lite då och kika efter någonstans att köpa...
Men det vore ju smart förstås...
Hur mycket räcker sådana där papper till då, om jag vil ha säg, tolv-tretton bokstäver och en liten "klutt"?...
Bokstäver ungefär två cm "höga"...
Arken är vanliga A4.
det finns på gladagrodan.se , men jag rekommenderar det INTE. ser jättefint ut när man just strukit på texten, men efter EN tvätt så spricker tyget + att man ser "rutan" runt texten/bilden. tvättade enligt anvisning, men ändå blev det kasst :(
Du får plats med precis samma som på ett vanligt papper du skriver ut och kan ju då välja färg mm.. Går även bra att skriva ut kort på sånt papper och styka på tröjor tex.. (kanon present)
Har du en nyare modell på skrivare så är de säkert laser..
ang de minnapinna skrev.. Dels ska man styrka nog, man kan aldrig stryka för mycke just när man lägger på bilden.. Sen får man max tvätta i 40 grader och då ut och in och någongång tex varannan tvätt så styker man bilden genom smörpapper så håller den sig.. Spricker bilden så har man oftast inte strykt tillräckligt..
*hÅhå*
Då skall jag pallra mig iväg till Claes Ohlsson och införskaffa sådant däringa papper, för en ny skrivare , det är det....
(Men ÄR det laser?...*blond*
haha.. jag igen.. nu inser jag att man kan använda bläckstråleskrivre också..
och på inkclub kostar 10 blad 99:-