• zozo

Upprepade missfall - Vad "fattas"?

Halloj!
    Har läst i del av de andra trådarna, men inte lyckats reda ut "begreppen" riktigt!
    Jag är 42 år...........gulp...........har fem barn, två av dem "vuxna" de andra tre 11, 8 och 3 år gamla. Jag och min nuvarande man har "bara" tre åringen gemensamt och har det senaste 1 1/2 året försökt att få ett syskon till henne, men det har slutat i tre missfall i v 14, v 7 och v 6. Finns det någon här inne som kanske har några tips och råd att ge? Är det så att jag kanske råder brist på något ämne eller så som jag kanske kan råda bot på själv? Ja, jag vet att missfallsrisken ökar med åldern, men det blir tyngre och tyngre lixom!
    Skulle tex rosenrot vara något alternativ för mig?
    Vore tacksam för alla små som stora tips, råd och ideer som kan ges.
    Tack!
  • Svar på tråden Upprepade missfall - Vad "fattas"?
  • Sante

Jag vill bara önskar dig lycka till o hoppas att du lyckas att få en baby!

• Hopey

kolla efter trådar här om naturmedlet ziara (munkpeppar) som finns i bla Apiforce. jag tror det hjälpte mig, + svag dos acetylsalicylsyra, + preparat jag fick av min homeopat som jag inte riktigt kan redogöra för. rosenrot & bisolvon tog jag också, fram till ÄL, men jag tror det hjälper mest om problemet är att BLI gravid. för mig har problemet varit att få behålla det. lycka till!

• Karrow

Min syster hade samma problem, fick missfall på missfall = 4 st. Efter 5 gånger hos en zonterapeut fick hon först en liten flicka som nu är två år och snart 6 månader. Sen en till flicka som är 1 år och snart 4 månader och i mars kommer det tredje barnet, de sista två blev till utan zonterapi.

• Sante

Måste tillägga att jag har gått hos en zonterapeut i över 1 år

• rebecca271

Eventuellt folsyra + B-vitaminbrist
    Köp "mitt val kvinna på apoteket" som bör ätas i minst 6mån för att kunna se effekt

• zozo

Tack för era tips och råd

God Fortsättning på er alla // Zozo

• sofifia

Jag fick tips om Nonijuice för etthalvår sedan och tror att det kan ha bidragit till att jag nu är i 8 veckan på naturlig väg efter ett misslyckat IVF-försök. Var även hos en kinesiolog och han sa magnesiumbrist, vet ej vad det var som hjälpte men nu är vi en bit på väg iallafall.

• knasmamma

För mig är det inte äggen som är problemet. Problemet är att det ramlar ut hela tiden. MF på MF och det är inte så skoj. Befruktning sker och allt ser bra ut för både mig o min man, men ingenting vill sitta fast. Någon som har nått tips på ett bra klister???

Svar på tråden Upprepade missfall - Vad "fattas"?