• irrepirre

lilla fagersta tråden fortsätter igen.......

förra tråden har gått ut, så här hänger vi nu.

vi får väl hoppas att det blir lite snö medans vi snackar vidare........

börjar väl bli dax för en träff också, eller?
    mamma till 2 fantastiska barn
  • Svar på tråden lilla fagersta tråden fortsätter igen.......
  • irrepirre

startade en ny eftersom den gamla går ut imorgon bitti. hoppas alla hittar hit.

• Phantera

Tjo hej!

Ja, snö ska det väl kunna bli under denna trådens levnadstid iaf. Kommer säkert börja snöa snart och ligga kvar till maj bara för det!!

*ska vila på soffan lite*

♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡
  • Krikelina

Ja blir det ingen snö då vete sjutton....Fundersam...

Stolt kaosmamma !!
  • Mångalen

Hej hej, hoppas att allas helg har varit bra. Ja vi är fler som gärna vill ha snö, hoppas att den kommer snart.

En träff tycker jag oxå att det är dags för.
    Ha en fortsatt trevlig dag.

• Phantera

Tjo!

Massa nya bilder i mitt galleri för den som är nyfiken. Den mapp som det är mest nya bilder i är Daniela-mappen. (Denises uppdaterade jag för 1-2 veckor sen). De nyaste bilderna börjar på sidan 6, och sen får man gå "bakåt", 5, 4, 3, 2, 1. Så är det i alla mappar. De absolut nyaste bilderna ligger alltid på sida 1. (Lägger upp dem i "tisdordning" som jag tagit dem...och i Danielas fall är det från i somras!! Så går det när man samlar på sig!!)

Fler mappar med nya bilder: Lucia, Julafton, Vänner, Övrig familj släkt, Familjen, öh...tror det är dem?

Jahopp...snart iväg till Familjeläkarna, se om de små ska få lite hostmedicin...

Ha det!

♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡
  • irrepirre

kikar in till panth på nya bilder

• anneli78

Hej kära fagerstabor !!

Jag har faktiskt nåt jag skulle vilja be er om. När och om ni har tid och lust, skulle ni vilja kika in i mitt bildgalleri och titta under fliken "NYA" ??!!
    Har tagit lite kort på Ludde i min lilla studio här hemma och jag vill veta vad ni tycker!!!

Eftersom jag frågar så vill jag ha ärliga svar och ha i åtanke att jag är amatör
    Har ju en liten dröm om att kanske nån gång i framtiden kunna ha det lite som en hobbyverksamhet och då är det ju bra att veta vad folk vill ha.

Så OM ni har tid och lust som sagt !!

kram kram

Svar på tråden lilla fagersta tråden fortsätter igen.......