• Jickan

Mensvärk/Träningsvärk

Jag undrar om det är någon mer än jag som känner mensvärk hela tiden, känner mig orolig att den ska dyka upp bara för att jag idag slutat på vaggisarna idag.

Kan det vara mensvärk eller är det bara växtvärk? Har läst att under denna veckan växer embryot ca 1mm om dagen så då borde det ju kännas lite mer eller?

5+2
  • Svar på tråden Mensvärk/Träningsvärk
  • Jickan

Tack så mycket greeneyes.
    Jag försöker det men det liksom verker ju hela tiden, tror du att det är farligt att ta en alvedon för att dämpa det lite+ Har lite svårt att konsentrera mig på arbetet.

Kram

5+2
  • Jickan

Är det någon som vet om det är farligt att ta en elvedon emot detta??

5+2
  • greeneyes

kan inte svara på om det är farligt, men alvedon ska inte vara farligt. självklart är det dock bäst att låta bli. att ha magvärk är ändå ett tecken på att allt står rätt till, kanske dumt att ta värktablett mot det.
    ja, det värker hela tiden för mig också!

• emilia77

Hej! Här är en till med molvärk/"mensvärk".Kollade med KK och det är helt ok att ta Alvedon.Har haft molvärk till och från i två veckor nu.....men det gör ingenting!!

• Jickan

Tack emilia77 Jag vågade inte ta någon tablett utan har uthärdat hela dagen. Nu känns det lite bättre. Tog ett varmt bad när jag kom hem det kändes helt underbart

• greeneyes

jag brukar köra med sån där värmepåse, alltså en tygpåse som innehåller typ körsbärskärnor som man micrar. sååå skönt

Svar på tråden Mensvärk/Träningsvärk