• Charlie 019

Gravid massage ETT MÅSTE!!! // örebro

Är själv gravid i v 35 och var idag på Gravid massage för första gången!! Herreguuuuuuuud va Underbart det va!!! OM ni har möjligheten så unna Er själva det!!! Helt fantastiskt!
    Hon var såååå duktig och för första gången kännde jag att jag fick lite hjälp mot min onda kropp m foglossningar o allt!!
    Om det finns 2 saker jag kommer säga till ALLA som blir gravida så är det: 3D UL ett Måste och Gravid massage!!!
    Jag känner mig som en Helt ny människa!!!
    Trodde bara att det va Ni i storstan som fick njuta av sånt! Men nu finns d här oxå!!

• Svar på tråden Gravid massage ETT MÅSTE!!! // örebro
  • Mora

HEJ!
    Var gick du på det? Är jättesugen att prova, man är ju så slut och stel i alla leder...!

• Charlie 019

det finns på ett ställe som heter Bara hennes! hemsidan är barahennes.com hon gjorde underverk m min kropp!! ska ju som sagt tillbaka nästa vecka igen!

• memlis

Hej på er!

Jag går oxå på massage under min graviditet fast det är ingen speciell gravidmassage. Men jag njuter i fulla drag ändå
    Ska genast kolla i hemsidan!

• trasslig

Imorgon ska jag få "gravid massage" av min svärförälder som är utbildad :D Lite läskigt att hon ska se mej helt näck hahaha men det är det värt..

• memlis

Trasslig: Va då? Är man helt näck?! Nu gjorde du mig nervös

• trasslig

memlis: jag hade bara trosor på mig :D hon masserade bröstkorgen också, inte brösten..

Nu har jag gjort massagen håller med TS testa ni som kan!! Superhärligt!!

• memlis

Trasslig: Ojoj! Är ju inte direkt bekväm i att klä av mig inför andra. Men jag ska fundera på saken. Det verkar ju helt klart värt att testa

• Charlie 019

Trasslig!!

Visst va d underbart!! herreguuud! längtar redan till nästa vecka! jag hade oxå bara trosor på mig men jag låg under ett varmt duntäcke i en uppvärmd massagesäng så d gjorde INGENTING! d enda jag "visade" va ju ryggen o där hon massera!

• elin 83

Oj oj oj så skönt det låter.
    Jag måste på gravid massage.

Svar på tråden Gravid massage ETT MÅSTE!!! // örebro