• Andrundrun

Vit Twix?

Nu undrar jag en sak. Har börjat tro att jag inbillar mig eller ngt. Men jag är näsan helt 100 på att jag har sett en reklam där de visar en vit twix. Alltså vit choklad. Stämmer detta eller är det jag som rör?
    Har letat i alla affärer vi har här hemma (4st) men jag hittar inga!
    Blir snart galen om jag inte får en vit twix snart!

Kram Andrundrun

• Svar på tråden Vit Twix?
  • Spuffy

Jepp det stämmer. En limited edition.
    Vi har den på konsum här, Sundbyberg.
    Men spring inte benen av dig för den, jag älskar vit choklad men tyckte att den var dö-äcklig!

• tinna

Jo då, det har funnits iaf. Jättegod är den...Dom hade fyra olika chokladbitar i höstas, fast på ett nytt sätt. Men bara ett tag, limited edition var det. Jag förälskade mig själv i bounty mango *mums* Men sist jag var i affären sa dom att dom knappt gick at få tag på längre, den begränsade utgåvan är väl slut antagligen.

• inna79

Jag håller med TS. Min sambo bara ÄLSKAR allt som är med vit choklad och jag tror att vi har varit på alla ställen som säljer godis i stan och det är stört omöjligt! Det finns inte någonstans. Man tycker ju att även om det är Limited Edition så ska det finnas NÅNSTANS!

• maj72

Här i Tyskland finns nu kitkat chunky med vit choklad - men den var inte god, bara äckligt söt

• Andrundrun

Man får väl åka till ngn storstad för att få tag i den då. *suckar*
    Har inte kunnat sluta tänka på detta sedan jag såg reklamen första gången. Haha.
    Ska ju till gbg nästa vecka o de måste väl ändå ha ngn i hela stan! Ska köpa ett helt lager o frysa ner.

• Nirnaeth

Jublade när jag hittade vita Twix i affären. Jublade dock inte lika mycket när jag glupskt gluffsade i mig den.
    Jag älskar vit choklad, men vita twix smakade verkligen dynga!

Jo tacka fan för att det var limited edition!

• Sharooon

Limited edition 4 olika finns på RUSTA i prydliga fönsterkartonger, åk dit o leta vetja!
    Skynda skynda....

• Amadea

Jag har provat den & jag anser att den blev för söt!!
    Älskar annars vit choklad!

/A

• Bebis

Här fanns bara mars versionen o köpa ville ju smaka alla ju!

• Upptagen

Mars midnight är godare än den vita twixen. Snickersen är helt okej den med (extra mycket jordnötskräm eller vad det nu är för speciellt med den..). Däremot har jag inte lyckats få tag i mango bountyn.

På Coop här i stan har det funnits tidigare.

• stanna

Vill jättegärna ha tag på en Mango Bounty!!

Svar på tråden Vit Twix?