Vad har era barn för sängöverkast?
Så fånigt egentligen, men jag har inte en aning om vad jag ska ge min son för överkast till sin första säng nu. Vill liksom inte ha en massa "Disneyjox" och annat.
Vad FINNS det?
Vad har era barn?
Så fånigt egentligen, men jag har inte en aning om vad jag ska ge min son för överkast till sin första säng nu. Vill liksom inte ha en massa "Disneyjox" och annat.
Vad FINNS det?
Vad har era barn?
Ett enfärgat benvitt överkast - med en massa kuddar och gosedjur ovanpå
Jag har sytt ett eget av ett fint barntyg för att jag inte hittade något som passade.
Överkast? Bara i vägen - men det är min åsikt. Vi satsar istället på snygga lakan.
Jag har sytt sängöverkast som lapptäcke med platt vadd i och med deras första bokstav i namnet i mitten av sängöverkastet. hmm lillebror har inte fått något ännu då han ligger i spjälsäng men han ska få när han får stor säng han med har sparat en massa lappar till hans täcke med.
Jag har inget, det är ju ingen iaf som ska in i sovrummet vårat å snoka....sängarna är för det mesta obäddade.
Köpte ett idag faktiskt ett vitt från IKEA, det var till en vanlig enkel säng men vi ska sy om det så det passar till spjälsängen Kostade enbart 89:-!
Fint med lapptäcken....det ska jag fundera på om jag kanske ska knåp ihop jag också.
Under tiden så tror jag nog att jag köper ett från IKEA, det där för 89:- kanske. Ett vitt, som många av er andra också verkar ha.
Dottern på 2år har bara en massa fina påslakan för hon har planka på sängen det blir böckigt och bädda. Men sonen på 5år har ett enfärgat blått då hans rum är blått men det är rätt jobbigt att bädda hans säng eftersom den alltid är full av gosedjur och dylikt.
inget!!
Inget.
jag hittade ett antik vaderat sidentäcke i guldgult, alldelens glänsigt och underbart vackert som yngstadottern har som överkast.
Lapptäcke har vi haft o fleece filt finns ju i många olika varianter...