Skostorlekar ASOS.com?
Någon som beställt skor från ASOS och vet hur storlekarna är? Om jag har storlek 39, vågar jag beställa storlek UK 6 eller ska jag ta en 7:a?
Någon som beställt skor från ASOS och vet hur storlekarna är? Om jag har storlek 39, vågar jag beställa storlek UK 6 eller ska jag ta en 7:a?
Puff
Har verkligen ingen här beställt skor från ASOS.com??
ooh jag har samma problem som du! Var såå nära att beställa därifrån, men nåt inom mig sa nej, så det blev aldrig av.. Skorna var dock så super-duper fina, så ångrar mig. Fanns bara ett par kvar av dom jag ville ha, så dom är nog borta nu..
ooooooooooooooooj va snygga skor...... *skyndar mej att stänga ner*
ja galet snygga o relativt billiga med!! Ge mig! *dreggel*
De jag funderar på kostar inte så mycket så frågan är om man ska chansa...
Det finns ju en storleks conversion där, ser du inte den? Precis nedanför produkten.
Size guide står det visst.
jag beställer size 3, det är 36
och ja det står en storleks guide under produkten kan inte vara svårt att se!
jo men är dom små i stl?
en 39a på skopunkten kan va betydligt mindre än en 39a på ellos så att säga
Jo, jag ser storleksguiden men den säger ju ingenting om huruvida de är små eller stora i storlekarna. Min fråga är om jag vågar beställa motsvarigheten till en 39:a eller om jag ska ta en 40:a
Det beror ju lite på vad det är för skor. Om det är skor som du ska ha strumpor i så gör det ju ingenting om dom är liite för stora, då kan man alltid dra på en strumpa till och då skulle jag hellre beställa en storlek större.
Det är ett par ballerina som jag hade tänkt att ha i sommar. Då är iofs fötterna ngt mer svullna av värme osv så det kanske är bäst att köra på en 7:a?
Ja, jag skulle köra på en storlek större då.