• Shoegal

Skostorlekar ASOS.com?

Någon som beställt skor från ASOS och vet hur storlekarna är? Om jag har storlek 39, vågar jag beställa storlek UK 6 eller ska jag ta en 7:a?

• Svar på tråden Skostorlekar ASOS.com?
  • RedMe

ooh jag har samma problem som du! Var såå nära att beställa därifrån, men nåt inom mig sa nej, så det blev aldrig av.. Skorna var dock så super-duper fina, så ångrar mig. Fanns bara ett par kvar av dom jag ville ha, så dom är nog borta nu..

• giz den allsmäktige

ooooooooooooooooj va snygga skor...... *skyndar mej att stänga ner*

• RedMe

ja galet snygga o relativt billiga med!! Ge mig! *dreggel*

• Shoegal

De jag funderar på kostar inte så mycket så frågan är om man ska chansa...

• riot

Det finns ju en storleks conversion där, ser du inte den? Precis nedanför produkten.

• Lobu

jag beställer size 3, det är 36

• Lobu

och ja det står en storleks guide under produkten kan inte vara svårt att se!

• giz den allsmäktige

jo men är dom små i stl?
    en 39a på skopunkten kan va betydligt mindre än en 39a på ellos så att säga

• Shoegal

Jo, jag ser storleksguiden men den säger ju ingenting om huruvida de är små eller stora i storlekarna. Min fråga är om jag vågar beställa motsvarigheten till en 39:a eller om jag ska ta en 40:a

• riot

Det beror ju lite på vad det är för skor. Om det är skor som du ska ha strumpor i så gör det ju ingenting om dom är liite för stora, då kan man alltid dra på en strumpa till och då skulle jag hellre beställa en storlek större.

• Shoegal

Det är ett par ballerina som jag hade tänkt att ha i sommar. Då är iofs fötterna ngt mer svullna av värme osv så det kanske är bäst att köra på en 7:a?

• riot

Ja, jag skulle köra på en storlek större då.

Svar på tråden Skostorlekar ASOS.com?