• Jadzia Dax

Färga håret blått

Jag brinner av lust att färga mitt hår blått-blålila. Någon som känner till någon bra hårfärg för detta ändamål? Var får man lättast tag på sådant?

• Svar på tråden Färga håret blått
  • DecemberLove

Var i sverige bor du? Schock i gbg och blue fox i stockholm säljer star gaze som du kan färga med efter blekt det om du inte är blond

• Jadzia Dax

Jag bor i Östergötland. Alla vägar bär dock till "de två stora", så det är inget problem. Har du också koll på adresser? Finns de kanske på nätet rentav?

Min hårfärg är något obestämd. Röd-brun-mörkblond - i en intressant blanding.

Decemberkärlek lät trevligt. Bäst att skynda sig på innan december blir januari

• Teskedsmamman

Om man bleker håret och färgar tulpansvart så blir det lila, jag lovar ett ex gjorde det

Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Skrot i magen (v.11) BF - 070724
  • Jadzia Dax

En mycket kreativ väg till det lila måste jag säga

Vad hade ditt ex för hårfärg? Blev exet nöjd med resultatet månntro?

• Crazy Baby
    http://www.bluefox.nu

Har alltid varit lite sugen påatt färga håret tokrött, men efterom jag har mörkbrunt hår så blir det lite meckigt när man måste bleka!

Men man kan beställa från bluefox om du hittar nåt som lockar!
  • Teskedsmamman
    Jadzia Dax skrev 2006-12-27 20:45:28 följande:
    En mycket kreativ väg till det lila måste jag säga Vad hade ditt ex för hårfärg? Blev exet nöjd med resultatet månntro?
    Han var mellanblond innan HÅRD blekning och nej... han blev inte nöjd, han ville ha svart hår

Maken som är ganska mörkt blond färgade vi svart och det skimrade i blått... är man blond ska man nog inte färga svart
    Magdis med Totte 0402, Ian 0510 och Skrot i magen (v.11) BF - 070724
  • Jadzia Dax

Jag tackar så hjärtligt för länken! Jag ska nyttja den flitigt och med omdöme. Ett blått nytt år vore trevligt. Jag önskar dig ett---> rött! Hoppas du hittar ett knep som får det att gå vägen!

• Jadzia Dax

Jag misstänkte att det inte var helt lyckat

Man kanske skulle önska att man var blond

Svar på tråden Färga håret blått