• cool

30 års present till tjej(billigt)

Nu fyller svägerskan år,så nu efter jul o allt är man inte den rikaste,vad kan man ger till henne,utan att skämas för mycket!!!
    massa förslag vill jag ha!!!
    Tack!

• Svar på tråden 30 års present till tjej(billigt)
  • äiti

vinflaska inslaget i guldpåse kanske,,,

• Joonas

Hur mycket får det kosta?

festlig, funktionell och fryntlig
  • MajaLarsson

litet "spa-kit"! ihopplockat från typ hm å inslaget i cellofan!

• FaithHeavenly

*Ta en korg med cellofan.

*Lägg i ett recept utskrivet väldigt fint (för 2 personer).

*Fyll korgen med ingredienserna.

*Lägg i en flaska vin som passar bra till (fråga gärna på bolaget, det är viktigt huuur bra det passar ).

*Lägg gärna i servetter o ljus för 2 personer.

Det är väldigt uppskattat o om möjligheten eller ens behovet finns så lägg oxå i ett "presentkort" på barnvakt.

Kvinnan är mannens ära (bibeln)
  • cool

ha inget pris än :) men ju billigare o så kan man göra lite själv med nål & tråd kanske hihi...

• lillsmurfen

Faithheavenlys ide tycker jag var toppen! Vill du sen vara lite rolig och retas lite kan du ju oxå lägga i pensionsspar papper

• cool

åå va ideer ja fick nu..toppen va glad ja blev :)

• cool

FaithHeavenly *kan du me hjälpa mig förslag på mat :)om du vill hon?
    Ni andra med!

• Hoppetossan

När någon fyller 30 tycker jag att det är helt ok att busa lite... he he... jag älskar bus...

En kompis fick anti-rynk-kräm av mig och den kostade inte mig ett öre för när jag pratade med expediten tyckte hon att det var så kul att jag fick massvis med varuprover!

En annan kompis hade, strax innan hon fyllde, beklagat sig över att pastan var slut (jag ringde precis när hon skulle laga mat) så hon fick en banankarton full av olika pasta sorter.

Min kusin som höll på att utbilda sig till pilot fick en billig byggsats till ett flygplan.

En annan som fyllde 30 fick en massa konserver med etiketterna bortrivna och samlade i en hög i kartongen. Och det var allt möjligt; kattmat, ravioli, grönsaker... Problemet var bara att han inte visste vad som var i vilken burk... hi hi...

• lillsmurfen

Hoppetossan: Kul! Måste utse ett lämpligt offer inom kort he he hehe!

Svar på tråden 30 års present till tjej(billigt)