Jag har oxå fått mina och behnöver inte lämna tillbaka dom, jag var hos arbetsterapeften ( felstavat men vadå?) och provade ut mina, var där idag oxå och fick även ett par andra att ha på natten, dom sitter bättre än dom första och så är det inte så många remmar på. Kardborren på dom första skaver lite på sambon...vad vet jag, jag sover ju.
Hon som jag pratade med sa att man ska ta det på allvar och att man kan få bestående men av det annars, problem med det efteråt oxå och att det kan bli aktuellt med operation isf. Har man väldigt mycekt besvär även under graviditet så kan man få bli opererad även innan barnet fötts, det görs i lokalbedövning, och aldrig att jag skulle göra nåt sånt, jag är såå rädd för sjukhus och allt sånt, skulle antagligen svimma på väg in i operationssalen, eller under tiden om jag måste sitta där och se resten runtomkring.
Jag tycker verkligen att ni som inte bryr er så mycket om era domningar ska ta och göra det för er egen skull, det kan ju bli svårt att hålla bebisen sen med bortdomnade händer och armar.