• Laminie

Jag ska ta bort min tatuering och behöver råd.

Jag ska ta bort min delfin som sitter vid sidan om magen. Det finns en bild på den under 'starka bilder' i galleriet. Men tror ni ens att den går att få bort eller är den för stor? Borde jag helt glömma det och lära mig att leva med den eller är det lönt att ta bort den med laser? Eller kanske 'skära' bort den eller hur man nu kan göra. Finns det någon som har tagit bort sin tatuering och har några råd och erfarenheter att komma med? Jag vet inte ens var man ska vända sig för att få hjälp ?!

• Svar på tråden Jag ska ta bort min tatuering och behöver råd.
  • Felicia6

Oj, är du 19 år o ångrar redan tatueringen?

Kan tyvärr inget svar på din fråga, men jag hoppas det löser sig. tycker dock den va fin

Hemma från thailand
  • Laminie

Hej! Vad snäll du är Well...jag gjorde den innan jag skulle fylla 19 till och med. Kände mig ju så säker...men var tydligen inte så redo som jag trodde att jag var Fan att man inte väntade!!!!
    Det kommer aldrig bli några fler tatueringar för mig ialla fall

• Poffan

varför vill du ta bort den?

Ring till VC och prata me din doktor som säkert kan skicka en remiss eller berätta vart du kan vända dej, tyvärr tror jag att de e rätt dyrt att ta bort tatueringar men jag vet inte helt säker.

Lycka till i letandet

• Felicia6
    Laminie skrev 2006-12-28 00:04:19 följande:
    Hej! Vad snäll du ärWell...jag gjorde den innan jag skulle fylla 19 till och med. Kände mig ju så säker...men var tydligen inte så redo som jag trodde att jag varFan att man inte väntade!!!!Det kommer aldrig bli några fler tatueringar för mig ialla fall
    ah, det "misstaget" har jag hört talas om många ggr.. folk som hastigt o lustigt skaffat sig en tatuering o sedan ångrat sig.. Det gäller nog att man tänker igenom sånt ordentligt innan man gör en..

Jag har dock hört att ta bort med laser kostar multum och kan ofta bli väldigt ärrigt i stället
    Jag tycker du ska behålla den som den är
    Hemma från thailand
  • CherstinBovington

Jag tycker absolut inte du ska ta bort den, är du missnöjd så tycker jag du ist ska tatuera över den, eller lägg till nåt.. gå til en bra tatuerare och visa den för honom/henne, så kan de verkligen göra underverk med tatueringar!

Hatade min Angelina tatuering jag gjorde, och gick till en grym tatuerare i stan och han gjorde om den. Älskar den nu!

You call me a bitch like it's a bad thing.
  • Majsan70

Det tar lång tid och är smärtsamt att ta bort en tatuering med laser. Kanske att de har blivit lite bättre de senaste åren. Snyggt blir det inte heller.

Det bästa är nog att helt enkelt göra om den till något du kunde trivas med i långa loppet.

• Melami

Jag hade oxå gjort om den om jag vore dig. Kostar väl dessutom MYCKET att ta bort med laser?

Jag hade ne tattuering på ryggen som jag "växte ifrån" Gjorde den när jag var 19 o tröttnade på den. Gjorde en stor drake över hela ryggen istället så det enda som finns kvar av den förra tattueringen är en liten ros i den nya draken

• AnThor

Skulle INTE ta bort den... Gör om den i så fall...

• Ida 84

Säger som de flesta andra här.. Gå till en duktig tatuerare som kan rita fram olika saker man kan göra för att dölja delfinen. Gå sedan hem i lugn och ro och fundera på vilken du tycker bäst om. Det skall verkligen kännas rätt den här gången för att du inte sall göra om samma misstag igen. Vänta hellre med att göra om den gamla isf..

Svar på tråden Jag ska ta bort min tatuering och behöver råd.