• tinna

Mammakläder i Göteborg

Jag ska till Göteborg i helgen och är i desperat behov av mammakläder. Finns det nån butik som är inriktad på mammakläder som är lätt att hitta? Jag vill ha något snyggt till jul, jag har en kanonfin kjol som jag löpte i Stockholm förra grav, men vill ha en snygg top till. HM och Lindex är uteslutet, mina boobisar får inte plats i deras kläder tyvärr....eller, jo, i trikåtröjor förstås, men inte i blusar och skjortot och sånt. Så om nån snäll människa kan hjälpa mig skulle jag bli jätteglad

• Svar på tråden Mammakläder i Göteborg
  • Jenniefager

Jag har köpt jättefina kläder på HM! Sist handlade jag på HM på Backaplan! Hoppas du hittar något!

• tinna

Fast HMs utbud skiljer sig väl inte så mycket mellan olika städer, och som sagt så är alla kläder som passade min smak på HM alldeles för tajta över brösten. Jag tänkte mer på ifall det finns en butik med bara mammakläder, typ growinlife i Stockholm.

• AnnaGBG

Det finns en butik på Södra Vägen som heter Prinsen och Prinsessan. Där har de lite ovanligare mammakläder, fast inte så mycket. Jag vet inte vilket nummer men den ligger på höger sida ( om du kommer från Avenyn liksom ) nästan borta vid Korsvägen.
    Du kan få vägbeskrivning om du vill!

• Nallemajatjejen

mor och liten och polarn och pyret kanske? Har inte kollat själv än dock eftersom jag bara är i vecka 7

• jagälskarallaminabarn

Det finns en butik som heter Mama Mia Tel. 031-13 75 80 på Götabergsg. 7 i Göteborg. Det finns även en butik som heter m.o.j. Tel. 031-775 00 14 som ligger på Linnég. 31. Vidare hittar du en annan butik vid namn Mammakläder, Butik Tel. 031-14 28 68 på Landsvägsg. 38 (vid Linnégatan). Dessa uppgifter har jag saxat från Eniro om du undrar.

Har inte varit till någon av dessa själv och tyvärr hittar jag inte i Gbg heller men om du vill kan jag be sambon att han skriver in en vägbeskrivning om ingen annan kan hjälpa till med detta. I så fall kommer beskrivningen antingen i natt eller i morgon innan kl 14. Han är född och uppvuxen i Göteborg medan jag bara bott här i Stenungsund (5 mil norr om Gbg) i 3 år. Lycka till!

Kram

Ulrika

• tinna

Vore kanon med vägbeskrivning! Du kan skicka den till min inbox om du vill. Tack snälla

• jagälskarallaminabarn

Ok, måste bara fråga förresten; kommer du med buss, tåg eller bil? Är det från Stockholm du kommer eller? Kom på att sambon kan vara hjälpt av att veta detta.

Svar på tråden Mammakläder i Göteborg