• Anonym (Anonym T)

Gå naken

Har bara en liten fundering ni som tycker om att gå nakna hemma eller på stranden blir ni inte kåta av att se andra nakna kroppar även fastän ni har en partner? Det skulle jag då bli om jag gick naken. Menar även om man blir kåt på dem så behöver man inte ha sex men, pirret kan man säkert känna endå. Jag är ingen nudist men skulle kunna prova att gå naken på en nudist strand eftersom jag känner att jag har en bra kropp och gillar när man får blikar från killar inte gamla gubbar! . Gillar även att sitta naken i bastun lite pinsamt i me att jag även gillar tjejer så jag kan nog kolla lite extra. Kram! Nån mer me erfarenhet?

• Svar på tråden Gå naken
  • Anonym

om jag går naken hemma är det endast i ett enda syfte... jag hetsar upp mig själv för att senare ha en skön stund med mina fingrar o leka lite...

drar ner överallt o släcker o låser o sen hänger jag mig själv åt mig själv o snuskiga fantasier..

Jag har inget emot att visa mig naken offentligt men jag blir inte upphetsad av det precis... Varken att titta på andra eller av mig själv... Visst tittar jag på fina bröst på badhuset men inte står man o fluktar direkt...

• Anonym (Anna)

Hemma går jag ofta naken, men det är ju bara för att det är skönt att vara utan kläder. Offentligt visar jag mig dock aldrig näck, gillar inte att folk tittar på mina intima delar.

• Anonym

Jag tänder ofta på att vara naken. Det kan vara ensam hemma med mig själv som jag går runt naken och gör saker naken (lagar mat, tvättar, diskar whatever), men jag gillar också att vara naken när andra är med. Solar nästan alltid topless, och gillar att byta om hemma hos folk när man sover över t ex. Tycker om att både killar och tjejer tittar på mig, gillar den erotiska känslan.

Svar på tråden Gå naken