• Längtar efter en liten

Babybox?

Någon som vet vart man kunde beställa en sån på nätet?

Lyckliga (L)
  • Svar på tråden Babybox?
  • capybara

Varning! De kommer aldrig att sluta skicka reklam. Är det värt det för nån gratistidning, en babytandborste och ett par blöjor?

• Vanilj

reklamen är ju bra kommer en massa rabatter

Gott nytt år!
  • capybara

Jag tror nog att det mest är företagen som tjänar på de där rabatterna.

• Längtar efter en liten

Ok då får jag fundera på det. Är bara i vecka 5 snart så är väl för tidigt

Lyckliga (L)
  • capybara

De finns på vissa bb-avdelningar också, och i barnprylsbutiker. Om man nu måste ha en.

• mammapåheltid

du får typ 2st babyboxar från kk med dig hem. en från pampers och en från libero. jag fick det och jag vet att fler har fått det nu med.(fick själv för 1år sen)

• BimBim o Knorrans Mamma

Man hämtar ju ändå ut dom på babyland eller babyproffsen sen. O du får ändå fylla i en lapp i butiken. jag har hämtat 4 st
    Alltid bra med gratis grejer. är ju 12 blöjor i varje + ett paket tvättservetter, leksak, puder, bröstskydd mm. Räcker ju ett tag. Ska hämta en till sen tänkte jag. Samt skicka sambon o hämta en. gratis är gott
    Men beställa på nätet går väl inte. inte utan o hämta ut den i butik sen?? eller får man den hemskickad då?

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 27 ♥ ¸.?°´¯)
  • Längtar efter en liten

Trodde man behövde ngt intyg eller nåt på att man är gravid annars kan ju vem som helst komma och få en

Lyckliga (L)
  • BimBim o Knorrans Mamma

Längtar efter liten: Det är ju reklam så de är väl bara glada om folk använder det. o vad ska nån som inte är gravid ha blöjor mm till? *s*
    Fast vill man hämta är det ju bara o spänna ut magen o se glad ut
    Gjorde jag när jag hämtade mina första 2 o inte hade så stor mage

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 27 ♥ ¸.?°´¯)
  • Längtar efter en liten

Ok jo det är klart

Någon som vet vart man kan köpa: Ett barn blir till eller nån annan bra bok?

Lyckliga (L)
Svar på tråden Babybox?