Babybox?
Någon som vet vart man kunde beställa en sån på nätet?
Någon som vet vart man kunde beställa en sån på nätet?
på pampers hemsida.
Varning! De kommer aldrig att sluta skicka reklam. Är det värt det för nån gratistidning, en babytandborste och ett par blöjor?
reklamen är ju bra kommer en massa rabatter
Jag tror nog att det mest är företagen som tjänar på de där rabatterna.
Ok då får jag fundera på det. Är bara i vecka 5 snart så är väl för tidigt
De finns på vissa bb-avdelningar också, och i barnprylsbutiker. Om man nu måste ha en.
du får typ 2st babyboxar från kk med dig hem. en från pampers och en från libero. jag fick det och jag vet att fler har fått det nu med.(fick själv för 1år sen)
Man hämtar ju ändå ut dom på babyland eller babyproffsen sen. O du får ändå fylla i en lapp i butiken. jag har hämtat 4 st
Alltid bra med gratis grejer. är ju 12 blöjor i varje + ett paket tvättservetter, leksak, puder, bröstskydd mm. Räcker ju ett tag. Ska hämta en till sen tänkte jag. Samt skicka sambon o hämta en. gratis är gott
Men beställa på nätet går väl inte. inte utan o hämta ut den i butik sen?? eller får man den hemskickad då?
Trodde man behövde ngt intyg eller nåt på att man är gravid annars kan ju vem som helst komma och få en
Längtar efter liten: Det är ju reklam så de är väl bara glada om folk använder det. o vad ska nån som inte är gravid ha blöjor mm till? *s*
Fast vill man hämta är det ju bara o spänna ut magen o se glad ut
Gjorde jag när jag hämtade mina första 2 o inte hade så stor mage
Ok jo det är klart
Någon som vet vart man kan köpa: Ett barn blir till eller nån annan bra bok?