• anne h

Borlängetråden, kapitel 9

Kopierar Critans TS från kapitel 8 rakt av.

Här träffas vi folk från Borlänge med omnejd. Vi har fika-träffar, går på friskis och svettis, går på olika partyn hos varandra eller bara tjattrar i tråden.
     Välkomna hit!

/anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9
  • onka

Jag fick nr 1 Räcka ut tungan
    Nu kan jag gå och sova, eller borde i alla fall  göra det....
    Men vet inte om jag kan somna för nu sitter jag här och surar upp mig över idioten som skrämde hunden med raketer förra året. Det har redan börjat smälla här omkring så hunden är hispig.
    Hata hata vuxna karlar som inte har större förstånd än en snorgärs!Skrikandes

• anne h
    onka skrev 2006-12-30 23:20:50 följande:
    Lägger till i favoriterna!
    så fick jag inte ens inlägg #1..
    /anne.h, stolt morsa till fyra absolut perfekta barn ♥
  • Nanna81

tack för länken anne Skrattande

skulle inte ha hittat den i morron kom hem nyss ifrån en kompis har varit där på karekoe var kul men det var bara ja som sjöng nu ska ja mysa med gubben min sen sova

• critan

Gott Nytt År allihop!

sanna, linn, emma, mammas älsklingar!
  • FiaLisa75

Åh, har vi kommit så långt som till nr9!

Lägger genast till i favoriter!

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!

• onka

Godförmiddag!

Passar på att önska ett Gott nytt år, ifall det skulle vara så hemskt att jag inte hinner in något mera i år!
    Ska bara Alicia vaknat åka och köra bilen genom diskmaskinen och sedan åka förbi hos svärmor en sväng och kolla så allt är bra med henne. Kanske ev se om hon vill ha något gott handlat till kvällen...

Hur ska ni fira in det nya året då?
    Vi ska bara vara hemma och äta lite gott och jag ska sitta här och darra inför det stora som ska ske någon gång nästa år.....Oskyldig

Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9