Ge mig ork eller hopp, allt känns så tröstlöst, vet inte hur jag ska orka ta mig vidare...
Även fast jag trodde att jag förberett mig på ett minus och känt att det inte skulle gå vägen, så vart det värre än vad jag någonsin kunde ana.
Vet inte hur man ska orka gå vidare...Bara skakar och gråter.
Har bara en otäck känsla av att vi är ett utav dom par som aldrig kommer få egna barn, har så svårt att acceptera det, jag vill verkligen inte det.
Vi vill ju så mycket, varför ska det vara så förbannat orättvist? Har så svårt att tänka mig ett liv utan egna barn, har så svårt att se någon mening...
Överallt runt omkring en finns barn, på tv, vänner, familj, ute, överallt, jag älskar barn och det har alltid varit min dröm att få vara gravid tillsammans med en person man älskar och jag är ju så övertygad om att han kommer att bli världens bästa pappa. Därmed alltid min största rädsla att inte kunna bli gravid...
Det pratas alltid om att det lyckligaste personer har varit med om, är när deras barn föddes, ska vi aldrig få uppleva det?
De satte in 2 ägg och inget tog sig, om det inte gick nu, varför skulle det gå vid något annat försök... Jag vet att man inte ska ta det personligt men jag känner mig så värdlös att jag inte kunde ta vara på de två äggen. Funderar mycket på vad man gjort för fel här i livet som nu straffar en...
Som sagt, har så svårt att tänka positivt nu, allt känns svart och jag vet inte vart jag ska ta vägen...
Hur ska man göra för att orka, är du någon därute som känner igen dig i mina tankar, och som har klarat dig igenom detta, skriv mer än gärna och berätta för jag tror jag håller på att bli tokig på allvar. Förstår inte hur jag ska kunna känna lycka eller glädje igen...