• Cas The Familydad

    Xperteleven

    Se hit alla coola daddysar.. Jag är ny här och vill ju börja med att lägga in ett schysst inlägg som kanske gör någon glad... Jag avskyr att vara ny..*ler*

    Jo, ni behöver inte vara intresserade av fotboll men om ni går in på www.xperteleven.com och läser lite så kanske ni förstår att detta är en sktirolig grej.

    När ni har läst där och tycker att detta verkar kul så för ni mer än gärna klicka på dessa länkar:

    www.xperteleven.com/ Fantasy League, Denna liga är till för alla som är intresserade av att ha kul och snacka en massa blaj med andra människor.

    www.xperteleven.com/ The V.I.P League, Denna liga är till för dom som även har beslutat sig för att bli VIP-medlemmar...vilket jag tycker att alla ska bli..*ler*

    Observera att jag är Ligaboss i båda ligorna så när och OM ni söker dit så kommer jag att välkomna er...*ler*

    Hoppas att jag inte har gjort bort mig i mitt första inlägg...

    GOTT NYTT ÅR GENTLEMENS....

  • Svar på tråden Xperteleven
  • KungDavid

    Vi kör ju en liga lite gubbar från FL...

    LigaID: 75341
    League of the beast

  • Cas The Familydad

    Niice..jag är med i sex olika ligor inkl. mina 2 egna, men jag tänkte att jag skulle gå ur en SKITTRÅKIG liga så fort jag bara kan. Om det är ok så kanske jag kunde få joina er liga också?

    Ni är även välkomna att joina mina ligor om ni har plats...*skrattar*

Svar på tråden Xperteleven