• Gumlan

Vad betalar ni som bor i en 3a för vatten värme och uppvärmning av vatten?

Så man vet vilka lägenheter man har råd att söka på! Vill ha massa svar

• Svar på tråden Vad betalar ni som bor i en 3a för vatten värme och uppvärmning av vatten?
  • MalinI

Vi betalar för en trea på 85 kvm Uppvärmning ingår. Elen betalr vi seperat.
    Vi betalar 5622 kr/månad.

• Gumlan

Men altså hur mycket betalar ni i vatten, el och uppvärmning av vatten? jag har ingen aning om vad det ligger på. Om jag söker en 3a som kostar 4700, vad får jag räkna med att det kostar med vatten och uppvärming och el då?

• Cess

Jag bodde i en 3:a på 98 m2 och fick då betala för el, värme och varmvatten. Det kostade i snitt 1100:-/månaden extra utöver hyran. Men då var det bara jag och Isolde.

• Gumlan

ok, det är såpass dyrt? Min sambo är en riktig vattenslösare också så då blir det nog riktigt dyrt för oss.

• embra

Vi har i snitt en elräkning på 800-1000kr/mån då vi betalar för uppvärmning av vatten. Det är dock elementen som drar mest då vi har en mycket högre elräkning på vintern...

• Cess

Det beror mycket på vad ni har för element och om det är en ny varmvattenberedare!

• MalinI

Vi betalar ca 400/månad för elen. Då kör vi torkskåp/diskmaskin/tvättmaskin dagligen.

Vatten och uppvärmning ingår.

Svar på tråden Vad betalar ni som bor i en 3a för vatten värme och uppvärmning av vatten?