tvättkorg?
vart finns det fina tvättkorgar?
har tittat på ikeas hemsida men inte hittat nåt superbra,
inte i plast för dom e så fula!
vart finns det fina tvättkorgar?
har tittat på ikeas hemsida men inte hittat nåt superbra,
inte i plast för dom e så fula!
Jag har en hög korg som tvättkorg. Den är köpt på Ikea för några år sedan och den hade bara benämningen "korg" vill jag minnas. Mitt "Ikea-tips" är att kolla på jättekorgar överlag, inte bara de som heter tvättkorg :)
Sedan kan man ju också sy en stor tvättpåse, alternativt att köpa en sån där billig tvättpåse med ställning på Ikea. Om påsen från Ikea är ful kan du säkert sy fast en annan på ställningen :)
www.mio.se/produkter/
vet inte om du kommer till sidan direkt men den finns om du klickar dig vidare till miomarket o rustik stil
Var ska du ha tvättkorgen? I badrummet, sovrummet, tvättstugan? Funktion och utseende beror ju lite på placering...
Vi har dem linnan från ikea, tycker de är jättepraktiska.
I badrummet har vi en blå tvättunna med lock i plast. Inte speciellt snygg, men den klarar fukten som blir där inne.
vi har stora runda röda väskor typ...
man kan slänga den på axlen som en golfväska o bära den i handtag..den är snygg o liknar en vanlig väska..men dem är ju stora..
vi har stora runda röda väskor typ...
man kan slänga den på axlen som en golfväska o bära den i handtag..den är snygg o liknar en vanlig väska..men dem är ju stora..
Vad bra! Vi har vår tvätt i skåp, typ köksskåp, bänkskåp. Sorterar in i rätt färghylla efter hand och när hyllan är full blir det en maskin! Märkt hyllplanen med vad som ska ligga var så att även barnen kan sortera in sin tvätt när de kommer ner med sina tvättkorgar från rummen.
just nu har jag tvättkorgen i barnens rum,,har inte plats nånannanstans tyvärr!
den från Mio va snygg,men lite för dyr för min plånbok,,o sy kan o vill jag inte heller,,mer förslag tack!!!!
www.beslagdesign.se/produkter/62/745
Då kanske detta kan vara ngt om du har brist på plats, om den är dyr kan man säkert knåpa ihop ngt själv.....
Vilken bra ide MammaFia - Hur har du satt fast dem på väggen?
Åhlens har en del fina.