Vad tycker du om den här vintern?
Ja vad tycker ni om den här milda vintern?
Ja vad tycker ni om den här milda vintern?
vilken vinter????
Skönt utan snö och minusgrader men jag antar att vintern kommer snart tyvärr...
Jag tycker att de har vart väldigt skönt att de inte har vart så kallt, men de är klart att barnen hade tyckt om attt få åka lite pulka och göra snöbubbar
Jag är ju visserligen lite oroad över det här med klimatförändringar och global uppvärmning och sådant, men ur ett rent egoistiskt perspektiv så är jag jätteglad att slippa snö och kyla och framför allt all förbannad is som man ska halka omkring på! Hatar att inte kunna gå ordentligt i vilka skor jag vill, när de inte kan sanda ordentligt.
Så ju längre vintern håller sig borta, desto gladare är jag.
Luddvar : Ja den gör nog de tillslut, verkar som om årstiden blivit lita framsjkuten?
Jag tror vintern kommer senare denna månad. Och håller sig kvar ända till sent i april-maj.
-Eller så blir det ingen vinter alls!
Ja, det är väl baksidan då att vintern tenderar att stanna kvar till maj... DET tycker jag inte om. Då tar jag hellre snö nu.
Jag överlever detta men ack så synd om barnen tycker jag
Det var både skönt o sen rätt tråkigt. Skönt o slippa snön på vägarna, skottning osv. Men hade 0 julstämning o nyårsstämning - o det var tråkigt. Valde annat.
Annat; det skrämmer mig för att det känns som en föraning om vad som håller på att ske med vädret i världen