• Anonym (Undrande)

Min pojkvän badade med nakna tjejer!!!!! Grrr!

Hur hade ni reagerat om er pojkvän badat i jacuzzi med tjejer som endast har string på sig? Och den ena är ett ex till honom. Det hände nu på nyår och vi kunde inte fira ihop. Men han berättade det för mig och det var ju snällt.

Jag vet att han älskar mig över allt annat och att han aldrig skulle vara otrogen. Vi har ett så pass nytt och väldigt nyförälskat förhållande så han ser bara mig.

Men bara det att där varit halvnakna tjejer i jacuzzin med honom känns lite konstigt. Och hans ex..även om jag vet att han inte är intresserad av henne...
    Men Det är ju jag som bara ska vara naken med honom. Jag vet inte vad jag känner..känner mig kanske lite utanför. E lite sur..men inte jättesur!
    Min pojkvän får gärna kolla på tjejer...men det skall vara på avstånd..typ..på stan...tv....tidningar...

Är jag överkänslig? Jag är 28 år...och han är 20..vi kanske har olika värderingar pga ålderskillnaden...

• Svar på tråden Min pojkvän badade med nakna tjejer!!!!! Grrr!
  • Felicia6

Men varför gjorde han det? Varför kunde ni inte fira tillsammans?

Jag personligen hade inte gillat det, men det vet min man och han känner samma sak om jag hade gjort så, så han gör inte det..

Hemma från thailand
  • Ylwis

nej fy jag skulle absolut varit sur, det får han då inte göra då vet jag inte hur jag skulle ta ställning till vårat förhållande oav om han varit öppen och talat om vad han gjort.

• Anonym

Hur mycket, eller lite, hade han på sig?

Han kan ju inte rå för om tjejerna är nakna, om han själv inte är det. JAg tycker det har stor betydelse hur han själv har agerat i situationen.

• Anonym

personligen hade jag inte brytt mig....

vi är ett gäng som badar vedeldat kar ibland (alltså ett sånt som står utomhus) o där badar vi näck då o då....  o ibland badar jag inte pga mens utan gör nåt annat istället o min make får istället bada ...

o jag hade då inte ens brytt mig... ÄNNU  mindre hade jag brytt mig om ett ex.... ett ex är ett ex liksom.... Inte 17 har man några sexuella känslor för ett ex..

Tvärtom skulle jag känna mig trygg med ex - både mina o makens.. för att där känner man ju varandra... där finns det liksom inget att titta på om du förstår....

så ja.. i mina ögon reagerade du nog mest på att du inte var med o badade.. du blev svartis på situationen helt enkelt...

• Anonym (Undrande)

Ja..han hade ju på sig sina kalsonger och typ badat bara...men att han tittat för de satt ju bredvid och framför honom med andra killkompisar. Men han hade typ bara badat..så jag kan ju inte klandra honom om småtjejerna kommer struttandes i bara string och badat med dem...eller?

• Anonym

Ni kanske ska göra klart för varandra var era gränser går för annars kommmer det nog att bli problem senare.

• Nyfiken gul

min undran: exakt VAD i situationen är det du inte gillar?

*att han badade med sitt ex
    *att DOM hade string på sig
    *att tjejerna var där o badade med honom
    *att han "tittade" på dom (o exakt hur ska man undvika det??? )
    *att du inte var där...

• KatjaMarina
    Nyfiken gul skrev 2007-01-01 17:40:31 följande:
    min undran: exakt VAD i situationen är det du inte gillar?*att han badade med sitt ex*att DOM hade string på sig*att tjejerna var där o badade med honom*att han "tittade" på dom (o exakt hur ska man undvika det??? )*att du inte var där...
    Kanske allt??
  • Anonym (Undrande)

Vi bor för långt ifrån varandra för tillfället och hade inte råd att besöka varandra. Därför vi inte kunde fira ihop. Ja..jag blev nog lite sotis på situationen.
    Att han suttit där med nakna tjejer, och att han sett dem nakna...hur ofta händer det liksom. Men jag får väl hoppas på att han inte tände på det. Hade känts lite jobbigt då.. Men blir väl också irriterad på tjejerna...som springer och visar upp sig..men det är kanske så man betedde sig när man var 19-20...

Haha oj så svartsjuk jag är!:O)

• amswart

Oj, skulle nog blivit lite halvgalen... kanske gravidhormoner eller finska tempramentet... men min karl hade nog fått springa rätt fort efter han berättat nåt dylikt Flört

Svar på tråden Min pojkvän badade med nakna tjejer!!!!! Grrr!